ik voel me schuldig.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsie22, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden,

mijn zoonje gaat vannacht bij zijn oma logeren omdat ik erg moe ben omdat hij alweer weken s'nachts wakker word. alleen ik voel me zo schuldig dat ik hem weg breng omdat mama moe is:( ookal weet ik dat een nachtje goed slapen wonderen doet.

maar bah wat voel ik me schuldig!

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Niet schuldig voelen, je doet het juist heel goed.
    Een goede moeder zorgt ook voor zichzelf.
    Geniet ervan en lekker op tijd naar bed zou ik zeggen en weltrusten alvast.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tja, zo ga je jezelf wel heerlijk in de weg zitten. Je hebt toch even rust en bijtanken nodig? Als je je nou druk gaat lopen maken dat het niet OK is dat je hem wegbrengt, (waarom in vredesnaam niet?), dan slaap je straks nog niet...
    ;)

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

het is ook wel beter voor mij als ik even bijgetankt ben voel ik me weer beter maar ik mis hem dan zo! ookal is het heerlijk om lekker door te kunnen slapen.

5. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    je kunt alleen maar goed voor hem zorgen als je ook goed voor jezelf zorgt..en je weet dat hij het goed heeft... ik ken het gevoel hoor...maar heb dat nu losgelaten omdat ik weet dat mijn zoontje het naar zijn zin heeft en ik ook weer ff opgeladen ben!

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hij heeft het daar ook goed, en ik ga op tijd naar bed zodat ik me morgen weer beter voel.

7. Nadia77

Nadia77 Actief lid

24 dec 2007
    286
    0
    0
    Als je dit niet doet ga je je straks schuldig voelen omdat je hem geen positieve aandacht meer kunt geven... een nachtje goed slapen doet wonderen, geniet ervan en geloof me: het is echt goed voor je baby (en wie weet komt hij in een ander rytme doordat hij ergens anders slaapt en slaapt hij vanaf morgen thuis ook weer wat beter?)...

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    goed gedaan hoor! en weltrusten alvast :)

9. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid, duik lekker vroeg je bed in en dan is het zo weer ochtend voor je het weet!! Heerlijk genieten van een nacht doorslapen! Zal je van bijkomen.

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Meid, ik weet precies wat je bedoelt.
    Kan alleen maar zeggen; geniet alsjeblieft van deze nacht, ze zijn zo kostbaar. Je moet af en toe gewoon ff bijtanken, dat is echt belangrijk.

11. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ey elsie,

ik breng ons kleintje elke week op dinsdagavond bij mn schoonouders en ik hala m woensdagavond weer op. En waarom? Omdat ik het anders echt niet trek, ik MOET even bijslapen en ik heb echt even een dag nodig om gewoon dingen voor mezelf te doen. Owja ik heb me zo schuldig gevoeld, maar op het moment dat ik Tycho dan woensdag aan het einde van de middag weer zie en ik zie dat hij blij is mij weer te zien ben ik zo blij dat ik hem een nacht en een dag weg gebracht heb zodat ik weer even kan opladen en weer echt met volle teugen van onze kleine man kan genieten !!

Ik ben onder behandeling van een pschycholoog ivm een bijna pasotnatale depressie en die zei juist dat het goed was om even te doen. Op aanraden van haar dus gedaan en ik moet dus zeggen dat het echt kl*te is de eerste 2x, maar wel even goed. Zo kan ik weer een fijne, lieve, gezellige en leuke mama zijn voor mn kleine vent!

Liefs

12. Coconut

Coconut Actief lid

31 jul 2009
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik mezelf schuldig voel, bedenk ik mezelf dat je dan aan de gang kunt blijven. Schuldgevoel hoort gewoon bij het moederschap.
    Ik probeer dan rationeel te denken, dat slapen belangrijk is en dat daarom een nachtje bij oma goed zou zijn, punt.

Slaap lekker :)

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb vannacht best lekker geslapen en werd om 9 uur uitgerust wakker, net mijn zoontje weer opgehaald en hij best goed geslapen half 12 de laatste fles en om 8.15 pas weer, maar hij was wel om 4 uur wakker geweest en om half 7 even maar hij was niet aan het huilen. ik word trouwens ook van elk geluidje wakker dus dat is ook niet zo handig. heb nu oordopjes zodat ik al die kleine geluidjes niet hoor maar wel als hij echt huilt.

14. zonnestraaltje1981

zonnestraaltje1981 Actief lid

28 apr 2009
    431
    0
    0
    Groepsleidster intensieve behandelgroep
    Overijssel
    Heel herkenbaar! Gewoon lekker je jochie ergens een keertje laten logeren en je niet schuldig voelen. (ik voel me ook schuldig hoor als ik mijn jochie uitbesteeds....erg misplaatst want ik ben het echt af en toe nodig...)
    Wat fijn dat het goed is gegaan!!!
    hi hi is volgens mij echt iets van mama's dat we bij elk geluidje wakker worden. Ik heb daar ook last van en slaap daardoor ook erg slecht. En dat terwijl mijn man heerlijk doorslaapt ;)

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja idd die mannen slapen maar lekker door! nou ik hoop dat de oordopjes werken!

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    meid is gewoon heel belangrijk om aan je rust te komen hoor!
    mijn dochter is 2 jaar en doordeweeks slaap ik nog steeds als zei naar bedje gaat van 12 tot 3.15
    dan duik ik rond half 2 ook een 1,5 uur mijn bedje in heerlijk

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik ga ook als de kleine ligt te slapen lekker relaxed op de bank liggen of in bed. even bijkomen.

Deel Deze Pagina