ik voel me shit/werk/arbo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anniek, 23 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    pfff mag ik even spuien...

zoals de meeste weten heb ik bi en waarschijnlijk ischias
    mijn arbo arts doet nogal moeilijk.......
    Mijn teamhoofd ken ik nog niet goed en weet ik niet watik van moet denken! Mijn oude teamhoofd ken ik wel heel goed en zij leeft met mij mee! is dan ook een hele lieve meid! Daar heb ik echt iets aan!

Maar nu komt het; het is al een aantal eren mis gegaan met de oproepen van de arboarts. Vorige week had ik een oproep verwacht maar ik kreeg hem mara niet. Nu belde ik vandaag uit voorzorg dat ik anders weer de schuld zou krijgen! en wat krijgik te horen! Je had vandaag om 11uur daar moeten zijn! :confused: tja het was 1 minuut voor 11 dus das moeilijk he!
    Nu moet ik waarschijnlijk maandag, de tijd weet ik nog niet maar ik baal en ben bang.... heb nu al stress want het zijn altijd erg moeilijke gesprekken! hierna moet ik ook nog naar mijn teamhoofd toe! Ik vraag me af wat die allemaal gaat vragen!

Denk datik straks de vk nog ga bellen en me huisarts...
    zou dat me rust kunnen biede? zouden hun mij kunnen helpen?

iemand nog tips?

pffff

2. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Gewoon rustig blijven :)
    Als je pijn hebt,heb je gewoon pijn en daar valt niks aan te doen!
    Je legt gewoon uit wat je probleem is!

Ik moest vorige week ook naar de controlearts,ik heb gewoon uitgelegd wat mijn probleem is(enorme pijn aan mijn staartbeen) en dat de dokter en de gynaecoloog hebben gezegd dat de pijn nog erger word en ik het rustig aan moet doen.

Ik ben eerst gaan horen bij dokter en gyn.wat ik juist had en wat we eraan konden doen(niet veel dus)
    Mischien dat jij je meer geruster voelt als de dokter je nog eens uitlegd dat je echt wel het rustig aan moet doen! ;)

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    pff net de verloskundige gebeld en zij gaat een briefje schrijven naard e arboarts.... als het nodig is

klein gerust gevoel weer he

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Mocht ie echt moeilijk doen, dan stel je voor dat je een verklaring tekend waarop je toestemming geeft dat hij contact mag opnemen met je verloskundige en huisarts inzake dit specifieke traject.
    Natuurlijk van te voren je vk en ha wel informeren en met hun bespreken wat het beste voor jou is.

Was het niet zo dat jij de oproepen op het verkeerde (oude) adres toegestuurd krijgt?

Heel veel sterkte!

Groetjes Daphne

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ja zo is het idd...

heb idd al 2 keer me huisarts gevraagd en steeds magik dat doen!
    Dus ik denk dat ik straks maar weer even bel dat het weer zover is dat ik moet gaan en dan doet hij een goed woordje voor me dat beloofd ie elke keer weer!

pff ik maak me gewoon druk

ik ben idd degene bij wie de kaart op een verkeerd adres terecht komt!
    En als ik vandaag niet weer gebeld had dan was ik weer de schuldige geweest! grrrr

6. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    eej anniek

hier heb ik het zelfde probleem
    ik zit dus ook te wachten op mijn oproep, iedere maand moet ik me verdedigen dat ik niks kan.
    en iedere keer dat ik daar ben zegt hij dus dat ik weer aan het werk kan en vervolgens blijkt dus dat hij mijn ziektewet verlengt heeft met een maand. en dat zonder mij daar voor in te lichten...
    nu loopt die ziekte wet door tot de 24e deze maand en ik ben dus benieuwd of ik die oproep weer krijg of dat ik nu echt aan het werk moet ( wat dus helemaal niet meer mag van mijn VK)
    denk dat als ik vandaag geen bericht krijg ook maar even weer aan de bel trek daar aan die kant.

dus tja ik weet hoe je je voeld meis
    doe gewoon rustig aan meer kunnen we toch niet doen, want je beeb heeft er niks aan als je gestresd bent.

liefs van mij...

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    dankje meid,....

ik heb zo het gevoel dat ikme aanstel!
    end at gevoel geeft zij mij ook! ik ben pas 24 wkn heb al bi.. bla bla bla

waarom zit jij thuis mandy?

8. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    anniek
    welk arbo heb je?
    ik heb of beter gezegt ben bij het arbonet
    liefs mariska

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    eerlijk gezegd geen idee

10. Miguel

Miguel Lid

30 okt 2006
    87
    0
    0
    Emmen
    Ik moest tijdens mijn zwangerschap ook naar de Arbo omdat ik ischias had en bij 30 weken gestopt ben met werken. Bij mij deden ze juist helemaal niet moeilijk. Ik mocht wel werken van haar maar dan moest ik om de 5 minuten iets anders gaan doen ivm mijn houding. En dat is onmogelijk natuurlijk. Dus ze zei gewoon dat ik thuis moest blijven en moest zorgen voor voldoende afwisseling in zitten, staan en lopen etc.
    Na de bevalling was ik gelijk ook van de klachten af. Ik ben nu nog lekker thuis tot januari. Mijn laatste verlofdag is officieel vandaag, maar ik heb nog allemaal vakantie dagen opgenomen. Dus ik ga nog lekker genieten van mijn kleine mannetje(s).

Liefs Maria

Deel Deze Pagina