Ik heb vanavond een miskraam gehad!!!!

Discussie in 'Miskraam' gestart door RiaR, 2 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiaR

RiaR Lid

26 jun 2009
    19
    0
    0
    ben ik hard naar op zoek
    in Elsendorp, Nederland
    @ Alle dames....

Ik heb vanavond een miskraam gehad.... ik ben er kapot van.... aangezien mn verleden van miskraam op 3,5 maand en een gedwongen abortus dat niet was geslaagd en uit liep op een miskraam van mislukt abortus en nu weer een miskraam.....
    Hoe moet ik dit te boven komen??? ik weet het niet meer....

2. IdaDida

IdaDida Lid

26 jan 2009
    33
    0
    0
    Utrecht
    Hoi Riar,

Wat erg... Ik wil je heel veel sterkte wensen en pas op jezelf!!

Gr.Ida

3. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Heel veel sterkte meid.

Dikke knuffel voor jou

Liefs Channes

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pff heel veel sterkte meis, met weer een verlies!

5. Trees

Trees Niet meer actief

Ontzettend veel sterkte gewenst! Ik wou dat ik je kon vertellen hoe je hier bovenop komt, maar ik weet uit ervaring dat het heel veel tijd kost en dan nog zul je het nooit vergeten. Knuffel

6. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    HE ik lees het net :( Wat vind ik dit erg voor je... Zat je gevoel toch goed gisteren.

Heel veel sterkte meis... !

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel sterkte meid!:(

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ooooh meisje wat erg voor je. Ik wou dat ik iets anders voor je kon doen dan je heel veel sterkte wensen.

9. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    heel veel sterkte met het verlies.

mootje

10. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    heel vele sterkte met het verlies!

11. RiaR

RiaR Lid

26 jun 2009
    19
    0
    0
    ben ik hard naar op zoek
    in Elsendorp, Nederland
    @ alle dames.....

Bedankt voor jullie steun... Ik weet niet hoe ik hier voor de 3e keer doorheen moet komen.... Ik bloed nog steeds heel hevig..... wil het eigenlijk niet meer zien al dat bloed.... ik heb ook hevige pijn in m'n buik....
    Hoe moet ik hier nu mee omgaan?????.... ik heb veel verdriet, slaap weinig, ik heb nergens zin in..... Het liefst schreeuw ik alles bij elkaar..... Het doet me zoveel pijn.....

12. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Dat is een hele logische reactie en dat geeft niet, het heeft allemaal veel tijd nodig:(. Praat erover en krop het niet op. Ik wil je ontzettend veel sterkte toewensen

Groetjes Sunny

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meid

kan me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit. misschien is het verstandig om hulp te zoeken. probeer iemand te vinden die je kan helpen het verleden een plek te geven. weet uit ervaring dat dat fijn is. je hoeft al deze ellende niet alleen te verwerken en je mag hulp vragen

sterkte

twinny

14. Trees

Trees Niet meer actief

Schreeuw als je wilt schreeuwen. Huil als je wilt huilen, praat erover en gun jezelf de tijd. Het is hartstikke logisch dat je je diep ellendig voelt. Ik heb zelf ook meerdere miskramen meegemaakt en weet hoe vreselijk rot je kunt voelen. Het verdriet doet soms gewoon letterlijk pijn. Na elke miskraam vroeg ik mezelf ook af hoe ik verder moest en of ik dit ooit een plekje kon geven. Het leek onmogelijk, maar toch merkte ik dat ik me na een paar weken weer beter begon te voelen en weer hoop voor de toekomst begon te krijgen. Maar de tijd ervoor is ellendig en zou ik het liefst willen vergeten. Het is ene periode van rouw waarin je afscheid moet nemen van al je idee-en en dromen over jullie kindje. Ik wil je een hele grote knuffel geven en je veel kracht en sterkte wensen in deze moeilijke tijd.

15. sharon1982

24 jun 2008
    19
    0
    0
    apeldoorn
    Hey meid, het is verschrikkelijk ik weet er alles van heb zelf ook 4 miskramen gehad. Maar schreeuw zo hard en vaak je wilt heb schijt aan wat anderen zeggen doe wat jij zelf wilt en waar jij je prettig bij voelt! Ik heb ook heel veel geschreeuwd en tegen de muren aan geslagen en mij heeft het erg opgelucht. Het verdriet en de boosheid moet er toch uit dus houd je niet in! Ik wil je heel veel sterkte toewensen en ik denk aan je! Maar geloof me je kunt het en je komt er weer bovenop!!!! De mens is sterker als dat ze zelf denken. Dikke knuffel van Sharon

16. Tammeke

Tammeke Lid

1 mrt 2008
    64
    0
    0
    verpleegkundige
    België
    Hey meid, ik weet uit ervaring hoe je je nu moet voelen, heb gisteren op 7w6d mk gehad, momenteel bloed ik ook nog hevig, en heb geen idee hoe ik dit ooit te boven moet komen, ik huil de ganse dag door, ik hoop dat we het snel een plaatsje kunnen geven, ik geef je van hieruit een dikke knuffel

17. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.782
    18.932
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik leef met je mee. Sterkte!

18. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008