@ Alle dames.... Ik heb vanavond een miskraam gehad.... ik ben er kapot van.... aangezien mn verleden van miskraam op 3,5 maand en een gedwongen abortus dat niet was geslaagd en uit liep op een miskraam van mislukt abortus en nu weer een miskraam..... Hoe moet ik dit te boven komen??? ik weet het niet meer....
Ontzettend veel sterkte gewenst! Ik wou dat ik je kon vertellen hoe je hier bovenop komt, maar ik weet uit ervaring dat het heel veel tijd kost en dan nog zul je het nooit vergeten. Knuffel
HE ik lees het net Wat vind ik dit erg voor je... Zat je gevoel toch goed gisteren. Heel veel sterkte meis... !
Ooooh meisje wat erg voor je. Ik wou dat ik iets anders voor je kon doen dan je heel veel sterkte wensen.
@ alle dames..... Bedankt voor jullie steun... Ik weet niet hoe ik hier voor de 3e keer doorheen moet komen.... Ik bloed nog steeds heel hevig..... wil het eigenlijk niet meer zien al dat bloed.... ik heb ook hevige pijn in m'n buik.... Hoe moet ik hier nu mee omgaan?????.... ik heb veel verdriet, slaap weinig, ik heb nergens zin in..... Het liefst schreeuw ik alles bij elkaar..... Het doet me zoveel pijn.....
Dat is een hele logische reactie en dat geeft niet, het heeft allemaal veel tijd nodig. Praat erover en krop het niet op. Ik wil je ontzettend veel sterkte toewensen Groetjes Sunny
hoi meid kan me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit. misschien is het verstandig om hulp te zoeken. probeer iemand te vinden die je kan helpen het verleden een plek te geven. weet uit ervaring dat dat fijn is. je hoeft al deze ellende niet alleen te verwerken en je mag hulp vragen sterkte twinny
Schreeuw als je wilt schreeuwen. Huil als je wilt huilen, praat erover en gun jezelf de tijd. Het is hartstikke logisch dat je je diep ellendig voelt. Ik heb zelf ook meerdere miskramen meegemaakt en weet hoe vreselijk rot je kunt voelen. Het verdriet doet soms gewoon letterlijk pijn. Na elke miskraam vroeg ik mezelf ook af hoe ik verder moest en of ik dit ooit een plekje kon geven. Het leek onmogelijk, maar toch merkte ik dat ik me na een paar weken weer beter begon te voelen en weer hoop voor de toekomst begon te krijgen. Maar de tijd ervoor is ellendig en zou ik het liefst willen vergeten. Het is ene periode van rouw waarin je afscheid moet nemen van al je idee-en en dromen over jullie kindje. Ik wil je een hele grote knuffel geven en je veel kracht en sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
Hey meid, het is verschrikkelijk ik weet er alles van heb zelf ook 4 miskramen gehad. Maar schreeuw zo hard en vaak je wilt heb schijt aan wat anderen zeggen doe wat jij zelf wilt en waar jij je prettig bij voelt! Ik heb ook heel veel geschreeuwd en tegen de muren aan geslagen en mij heeft het erg opgelucht. Het verdriet en de boosheid moet er toch uit dus houd je niet in! Ik wil je heel veel sterkte toewensen en ik denk aan je! Maar geloof me je kunt het en je komt er weer bovenop!!!! De mens is sterker als dat ze zelf denken. Dikke knuffel van Sharon
Hey meid, ik weet uit ervaring hoe je je nu moet voelen, heb gisteren op 7w6d mk gehad, momenteel bloed ik ook nog hevig, en heb geen idee hoe ik dit ooit te boven moet komen, ik huil de ganse dag door, ik hoop dat we het snel een plaatsje kunnen geven, ik geef je van hieruit een dikke knuffel