Hallo Meiden, Ik heb een vraagje ik zit 6 dagen voor nod en voel dat ik veel afscheiding hebt voel het er gewoon uit lopen. Wat mag dat betekenen?? weet iemand dat misschien en hebben er meer mensen last van? Liefs Vonnie
tja wat zou ik zeggen? kan dat je zwanger bent kan ook je naderende ongi zijn 8) je zult toch echt even moeten wachten en dan een testje doen! succes
Ja ik weet dat ik moet afwachten!! Alleen vond die afscheiding zo raar omdat ik dat nooit hebt en ik voel het er af en toe echt uit lopen vandaar eigenlijk, ik moet echt een inleg kruisje gebruiken overigens is het wel wit/gelig beetje doorzichtig en smeerbaar. Iets vreemd in mij geval dus ...Haha Liefs
tja ik hoop dat je zwanger bent ik had ook wel wat meer afscheiding maar niet zoveel dus tja aan mij heb je nog niks haha
Ben ik de enige met dit rare verschijnsel overigens heb ik ook zulke pijnlijk moeie benen alsof ik ze de hele tijd moet bewegen echt vaag Liefs
vonnie, ik heb precies het zelfde met de afscheiding en we lopen precies gelijk op...hahah..toevallig... het kan beide kanten op he? we zullen maar gewoon afwachten...sterkte! liefs
Ja dat dacht ik ook bedankt voor je begrip... alleen jammer dat andere dat soms niet kunnen waarderen.. Maar goed ik ga door Liefs Vonnie
Ow jij moet ook nog 6 dagen!! we lopen dan zeker beide kanten op overigens mag ik vragen wat jou klachten tot nu toe zijn?? Liefs
ja hoor...heb je even...hahah misselijk soms...., gevoelige borsten, moe, zeer gevoelige buik, steeds moeten plassen, zere baarmoeder als ik hoest, 'bandenpijn' veel afscheiding mmm...ik vergeet er vast nog wat... dit is trouwens de tweede keer dat ik zwanger wil raken, heb al een kleine van 2 jaar en ben nu net in ronde 1.. en jij?
Haha dat is al wat!! Ik wil zwanger raken van de 4de alleen wil het niet helemaal opschieten hier. CD 17/18 heb ik 2 dagen vreselijke steken gehad in mijn onderbuik boven het schaambot. Sindsdien rare verschijnselen heeeel af en toe misselijk zeker geen trek in eten heeeel erg moet borsten gevoelig niet echt pijn maar heel vervelend vreselijk rugpijn en nu elke keer als ik teveel heb gelopen steken aan de rechter en linker kant (volgens mij heet dat bandenpijn) wit vocht uit me tepels en dan nog een dat rare afscheiding.....pff dat waren ze volgens mij....maar tot nu toe nega getest Liefs Vonnie
mmm..inderdaad...een korrel zout is in dit geval een goeie... verder al best veel klachten he?.. nou spannend meid, nog een aantal dagen afwachten en wie weet een posi test? liefs
pf w88 duurt lang he dames ik kan me nooit inhouden met testen hihi en dan krijg ik een negatieve uitslag heb vandaag gew8 nog geen duivels te zien en had gister me nod liefs
Ja dat had ik al gelezen jij zat gister al op je nod alleen je eisprong is zelfde dag als die van mij geweest en ik moet nog 6 dagen dus wie weet maak je nog kans hoor... Me schoonzusje teste met kruidvat test pas 13 dagen na nod en is nu 17 weken zwanger... Liefs