Hoi, Vaak lees je onderwerpen over klachten en dergelijke. Nu heb ik geluk dat ik buiten zwangerschapssuiker, nergens last van heb! Voel me zo goed, heb energie voor tien en heb gewoon bijna nergens lastig van. Kan het zo nog weken volhouden! Wil niemand kwetsen/boos maken ect (soms gaar dat sneller dan je van te voren inschat... Maar dacht ach, ik kan weinig vinden over mensen net weinig klachten, terwijl dat net zo goed kan! Op naar de feestdagen! Gr. Alex
Wees blij! En geniet er heerlijk van! Het is alleen maar fijn om zo af en toe ook eens te lezen dat mensen er heerlijk doorheen gaan
Juist heerlijk toch! Ik heb de eerste 2 zwangerschappen ook fluitend de 42 weken doorlopen Geniet van de laatste loodjes! Lijkt me een hele bijzonder tijd om hoogzwanger te zijn.... (december)
super dat je je zo goed voelt.. en inderdaad dat ook net zo goed.. bij mijn vorige twee zwangerschappen heb ik ook geen klachten gehad en had van mij nog langer mogen duren toen )
Geniet er maar lekker van tot vorige week had ik ook energie voor 10.Alles schoonmaken enz en nu totaal geen energie meer helaas Maar goed is ook niet zo dat ik het helemaal zat ben neem gewoon mijn rust en geniet nog volop van die kleine in mijn buik succes met de laatste loodjes
Hier wel wat klachten en ongemakken maar geniet nog vollop!!! Word inmiddels wel nieuwsgierig met 38.5w
Geniet ervan! Heerlijk is dat als je je zo goed voelt. Ik had dat bij mijn 1e vanaf ongeveer 30 weken ging ik mij steeds beter voelen... ik kon de hele wereld aan en had energie voor 10. Stond rustig met 40 weken mijn ramen te wassen op het huishoudtrapje... Ik miste mijn buik ook echt toen ze geboren was dus lekker genieten!
Hè wat fijn voor je! Lekker van genieten Ik zit al sinds 19 weken thuis met klachten in de bekkenbodem, maar op de een of andere manier gaat het de laatste twee weken echt supergoed! Ik krijg steeds meer energie en ik kan steeds meer, waar ik dus van anderen hoor dat ze steeds meer moeite met dingen krijgen. Ook fijn
Bij mijn eerste was het na de 20ste week ook hemels tot ze werd geboren met 41+4 weken, had echt de volle 100% genoten. En mensen schrokken soms als ik zei hoever ik was omdat ik zo vrolijk rondliep nog. Nu is het wat zwaarder voor mijn lichaam omdat ik een kleine 18 maanden oude druktemaker rond heb lopen die ik nog te graag optil enzo. Maar ik moet zeggen dat ik niks te klagen heb hoor! Ben alleen afentoe wat moeier dan bij mijn eerste zwangerschap en heb net wat meer klachtjes. Bij mij is het bij beiden wel zo dat ik me tegen het einde aan het beste voel, vind het echt heel apart. Misschien maar beter ook, want voor de meeste zijn de laaste weekjes echt afzien.
Ik voel me ook nog top! Nu ik verlof heb ben ik me alleen maar beter gaan voelen en kan dit dis nog prima een paar weekjes vol houden hoor! Vind het alleen zo jammer dat ik geen lange wandelingen door de sneeuw meer kan maken met de hond.....
Geniet ervan. Ben nu 39 weken en voel me ook niet slecht. Heb wel mindere momenten met klachten, maar over het algemeen gaat het goed.
Ik herken het helemaal!! Ik ben vandaag 37 weken zwanger en voel me super! Het enige waar ik soms last van heb is maagzuur (meestal s nachts) dan eet ik 1 rennie en alles is weer goed! Ik vind het heerlijk om zwanger te zijn en ik vind t zelfs vreemd om te bedenken dat de kleine nu al kan komen..! Ben mn buik nog lang niet moe! Ik vind het erg vervelend voor de dames die zich zo slecht voelen! Ik wen iedereen zo'n fijne zwangerschap toe! En voor de dames die zich niet goed voelen; houd vol meiden!! Geniet ervan, voor je het weet is je klein wondertje er!!