Ik kom uit Almere. Als mensen het leuk vinden wil ik wel een App groepje starten? Wie weet hoe gezellig het wordt. Wie interesse heeft kan me een pb sturen, dan voeg ik je toe!
Deels herkenbaar.... Gelukkig voel ik me niet heel eenzaam, maar ik mis wel sociale contacten. Iemand om gewoon gezellig mee te kletsen, een bakkie koffie of een wijntje doen, de stad in... Ik klets eigenlijk heel makkelijk en maakt ook best gemakkelijk contact, maar op een een of andere manier wil het toch maar niet lukken.
Heel herkenbaar. Voor mij mijn verhuisd en als snel een kind gekregen maar buiten mijn man en kind heb ik hier verder ook niks. Werk op dit moment ook niet en om heel eerlijk te zijn begint het wel op te breken ja. Weet allee niet zo goed wat ik er aan kan veranderen
Vervelend dat je je zo voelt. Zelf herken ik het niet, ik heb maar 1 goede vriendin die ik vaak op de app spreek en een paar keer per jaar zien we elkaar. Maar ik heb daar wel genoeg aan. Ik ben erg op mezelf en heb genoeg aan mijn gezinnetje. Mijn man is de hele week van huis, maar ik heb er totaal geen moeite mee om elke avond alleen thuis te zijn. Heerlijk juist Ik ben ook een type dat het liefst alleen naar de stad gaat en ik wandel 3 keer per week en ook dat doe ik het liefst alleen. Ben weleens met de buurvrouw gegaan, maar ik loop liever alleen muziekje aan, hoofd leeg maken. Niet steeds dat geklets. Ik ben daar gewoon niet zo van, kan prima alleen zijn met mezelf eigenlijk Wel hebben we goed contact met de familie en onze broers en zussen, maar we lopen de deur niet plat bij elkaar. Ik kan echt wel genieten van een afspraakje met een vriendin of een avond uit met vrienden of familie. Ben ook niet iemand die niet makkelijk contact maakt, ik maak met iedereen een praatje en sta best bekend als een sociaal iemand. Maar ik heb gewoon niet de behoefte aan constant mensen om me heen. Behalve mijn lieve man en kinderen dan
Ik kom uit het gooi.... Ik ben niet echt eenzaam maar mis wel een vriendin. Ik heb eigenlijk mijn hele leven alleen maar kennissen gehad. Alle groepjes die er waren op bijvoorbeeld school kon ik maar ik hoorden er altijd net niet bij. Eigenlijk is dit altijd zo gebleven. Ik 'zoek' dus een vriendin waar ik leuke dingen mee kan doen , wijntje drinken , lachen , maar ook waar ik terecht kan als er wat is. Gewoon leuke dingen doen maar wel diepgaander als alle kennissen die ik hier heb. De 'vriendinnen' die ik heb , hebben allemaal geen kinderen. Willen bijvoorbeeld elk weekend stappen etc. Ik heb die drang niet meer. Door dit soort dingen groei je uit elkaar.... Dus echt op zoek omdat ik eenzaam ben , nee absoluut niet. Welkom ja zeker wel
Hier een beetje hetzelfde. Jongere vriendinnen die vrijgezel zijn en ook nog geen vaste relatie hebben, dus niet heel veel raak vlakken en af en toe irritaties omdat we elkaar niet begrijpen. Ik heb nooit echt lang een beste vriendin gehad, wegens verhuizen of teleurgesteld worden door vriendin ( er vandoor gaan met mijn ex bv: ), dus nu heb ik er ook niet zoveel zin meer in ofzo. Maar goed iemand waar je alles mee kan bespreken of gewoon een wijntje drinken is wel welkom, maar ik zoek het niet meer op.
Als er meiden zijn in omgeving Amersfoort, altijd welkom hoor voor een kop koffie of een rondje stad om koffie/broodje te pakken! Ik ben ook verhuisd van Rotterdam naar Amersfoort voor mijn trouwen, en heb sommige vriendinnen waaronder mijn beste nu ineens op een uur afstand wonen. Soms is er een periode van paar weken/maanden dat we elkaar daardoor minder treffen maar verder hetzelfde gebleven. Man en ik hebben beide vrienden/vriendinnen die allemaal gezamenlijke vrienden zijn geworden en ik zou ze niet willen missen. Vind het dus erg om te horen dat veel meiden dit wel missen! Anyway, pb is altijd welkom hoor! Nieuwe mensen leren kennen vind ik altijd leuk!
Lieseleentje, klopt Gister bezoek gehad van een kennis en wat was dat gezellig, ik heb al jaren niet meer zo gelachen. Zaterdag hebben we terugkomdag van de NICU, wie weet wie ik daar nog tegenkom, zijn natuurlijk allemaal ouders die min of meer uit de buurt komen.
Ik herken ook veel. Ik heb gelukkig wel 2 goede vriendinnen die ik regelmatig zie. En kan ook serieuze gesprekken met hen hebben maar gaat vaak over familie, relatie issues. Ik heb met mijn ouders en broer en zus ook allen maar koetjes en kafjes en gezellig bbq relatie. Ik ben best filosofisch in gesteld, maar kan mijn ei bij die mensen niet echt kwijt. Soms dan kan ik met 2 collega's op het werk een beetje goed "praten''. Maar merk dat het door de anderen niet altijd word gewaardeerd. Ook maak ik makkelijk contact spreek zo mensen aan en ben altijd in voor een praatje ook over het weer hihi.