Hallo Ik maag me een beetje zorgen.. Ik ben 5w +4d zwanger en heb menstruatiepijn en pijn in m'n lies. Is dit normaal of moet ik mij zorgen maken?
Wat vervelend.....het kan gewoon de beginnende zwangerschap zijn, maar helaas kan het alle kanten op gaan, maar je hebt geen bloedverlies, toch? Hoe gaat het nu?
Neen geen bloedverlies.. Heb nog steeds een brandend gevoel boven mijn linker lies en mijn linker bovenbeen voelt zo vermoeid aan.. Maak me echt zorgen
Volgens mij is liespijn wel een bekende " kwaal" van de zwangerschap! Het is echt een onzekere rottijd! Ik hooo dat je snel geen pijn meer hebt Ow en misschien kan je een berichtje plaatsen bij "eerste symptomen" er zullen vast andere meiden zijn met liespijn! Let maar op!
We lopen bijna gelijk zie ik, zit op 5.3 nu. Menstruatiepijn herken ik, maakt me vreselijk onzeker maar ik lees overal dat het erbij hoort. De dokter zei ook dat er zoveel met je baarmoeder gebeurd en dat het logisch is dat je dat voelt. Bij de eerste heb ik er ook heel lang last van gehad. Hopelijk krijgen we allebei een mooie zwangerschap en gezonde baby's!
Stelt me toch een beetje gerust dat andere dit ook hebben wanneer krijg jij je eerste echo? En ja dat hoop ik ook
Herkenbaar hoor. Je lichaam is zo aan t veranderen en je baarmoeder groeit, dus die pijn is wel te verklaren. De 1e weken zijn sowieso heel onzeker, en gefeliciteerd!
Heel begrijpelijk dat het je zo onzeker maakt hoor. Maar die buikpijn is echt een normaal zwangerschaps kwaaltje. Akelig he. Ik heb het ook gehad en met momenten nog wel eens. En toch een prachtige echo gehad. Hiervoor heb ik 2x een miskraam gehad. En kan je verzekeren dat dat echt anders en heftiger voelt. Die eerste weken zijn echt killing he. Vind het ook zooooooo spannend.
Ja en het is mijn eerste keer dus weet niet wat wel en wat niet er bij hoort..ik heb pas mijn 1ste echo als ik 8w 5d ben dus nog even.. dikke proficiat alvast
Wij lopen bijna gelijk, en ik heb t ook! Vooral in de avond, nog even een rondje met de hond echt niet te doen. Ik denk inderdaad dat het flink uitzet daar beneden, op naar een mooie echo!
Ik 6 april. Officieel 19 april in t ziekenhuis nog ivm MMM, maar kon niet zo lang wachten, Haha. Ook nog 9 april eerste keer naar verloskundige, dus dan wsl ook weer echo.
Hier alle keren op en af menstruatiekrampen, en dat is allemaal goed gegaan Gefeliciteerd met je zwangerschap!