ik voel me waardeloos

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mel25, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel25

mel25 Lid

4 apr 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al 12 maanden proberen we zwanger te raken maar tot op heden nog steeds geen zwangerschap..
    We hebben inmiddels alles geprobeerd maar niets heeft geholpen.
    Over 4 dagen is mijn nod, maar ik voel me even zo verschrikkelijk!

Afgelopen weekend daalde mijn temperatuur ineens met 0,3, wat hij na mijn eisprong nog nooit gedaan heeft. Nu stijgt hij weer langzaam maar ik snap er ook gewoon niets meer van.
    Afgelopen maanden steeg mijn temp gewoon lekker na mijn eisprong en voelde ik verder niets en op de dag dat ik ongi werd daalde hij. Dus ik had geen stress want ik wist wat er ging gebeuren.

Deze maand is het dus geheel anders..ook heb ik last van de schijf in mijn rechter borst en heb ik steeds steekjes in mijn baarmoeder of onder in mijn buik. En dus daardoor ga ik er steeds weer meer aan denken...

En er zijn ook ineens zoveel mensen zwanger in mijn kennissenkring ... zelfs mijn schoonzus wat helemaal vervelend is want die komt steeds met de grootste verhalen, wat logisch is, maar dan denk ik er nog meer aan hoe graag ik het ook wil....

We willen het zo ontzettend graag en we proberen om er niet zoveel mee bezig te zijn, maar ja...eigenlijk slaat dat nergens op want na een jaar lukt dat toch niet meer....

Vorige maand een afspraak bij de huisarts gehad en als ik eind augustus nog niet zwanger ben dan verwijst ze me door....

Waarom duurt het toch zo lang? Ik kan gewoon niet wachten en ik begin me er zo rot om te voelen.... :(

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Het lijkt me echt verschrikkelijk, sterkte en een dikke knuff!

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hele dikke knuffel!!
    en ik ga heeeeeeeeel hard duimen dat dat dipje in je temp iets gunstigs betekent! en dat je een hele mooie positieve test in je handen mag hebben over een paar dagen!

4. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ach meissie toch klinkt gek maar ik weet precies hoe je je voelt.
    Bij de eerste 2 jaar bezig en niks! De huisarts zei dat ivm met een slechte gezondheid die maand helemaal niet zwanger kon worden en de eerste afspraak in het ziekenhuis stond al. Het voelde echt alsof ik gefaald had. Dus ik ging er van uit dat ik niet zwanger en ging weer tijdelijk aan de pil omdat we ook gingen trouwen en mijn NOD rond onze trouwdag lag. Toen zei iemand ben je zwanger. Ik zei al dat kan niet. Maar toch ga je er aan denken en maar een test gedaan en ja hoor binnen 2 seconden zwanger. Ik dacht dat echt gek werd. Ik heb het vermoeden dat ik toen juist zwanger werd omdat ik er van uit ging dat het toch niet kon.
    Mijn duimen draaien voor je!

5. mel25

mel25 Lid

4 apr 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt meiden, het is fijn om zulke lieve reacties te krijgen.

@xxisoldexx super mooi verhaal! ik heb juist alleen niet het gevoel dat het niet zou kunnen lukken, daarom kan ik het ook niet loslaten....
    maar bedankt meid! En gefeliciteerd met je zwangerschap!!

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Dikke knuf.. denk dat ik me wel goed kan voorstellen hoe je je voelt... aangezien ik dat ook zo ervaarde toen ik in ronde 12 zat.
    Ondertussen ronde 38 :(

Maar ik hoop en duim voor je dat het snel raak mag zijn!!

7. mel25

mel25 Lid

4 apr 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @flippo, jeetje al 38 rondes...wat moet dat zwaar zijn meid.... Vreselijk maar ooit komt voor jou één dag.... Ik hoop het voor je en ik duim heel hard voor je!

8. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik hoop het heel mijn hart dat het deze ronde gewoon raak is.
    Misschien een idee als het niet raak is. Je weet ongeveer wanneer je ei is?
    Een maandje niet tempen en zo, proberen (dat is heel moeilijk) er niet mee bezig te zijn, gewoon van elkaar genieten. Maak het wat romantischer.
    Maar vooral genieten!!!

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik hoop toch voor je dat er deze maand een wonder gebeurd, zodat je de mmm niet inhoeft.. laat de tempdaling een innesteling zijn! :)

Deel Deze Pagina