lieve meiden ik heb gisteren met mijn stomme kop een verhaal zitten lezen in een blad en die vrouw beviel van een ongezond kindje en ze zei dat ze dit de hele zwangerschap al had verwacht nu maak ik mezelf echt gek heeft iemand ook weleens van diee rare gedachte liefs diana
Ik herken het, hoor! Ben nog niet zo ver als jij, maar ik lees dus wel eens verhalen over missed abortion en daar word ik ook zó onzeker van. Stom dat je dat dan gewoon blijft lezen, hè?
Ik heb dat ook. Soms haal je van alles in je hoofd is ook wel een beetje logisch en vooral als je ook nog verhalen leest van een ander waar het kindje niet gezond van is. Het blijft wel bij de realiteit dat er de kans is dat het kindje niet helemaal gezond is. Heb ik bij mijn eerste dus wel mee gemaakt. Bij de geboorte was alles prima en de eerste jaar ging ook goed, maar ze bleek toch PDD-NOS en ADHD te hebben. Tja die dingen zie je nooit als ze net geboren zijn. Maar natuurlijk hoop je op een hartstikke gezond kind. Dat hoop ik ook gewoon. Groetjes Anna
Ja, wat erg hè... Ik lees ook van alles over miskramen, missed abortion e.d. en ik ben zó bang dat zoiets ons ook overkomt. Ik wil gewoon lekker genieten, en dat doe ik ook wel, maar toch maakt het me af en toe wat onzeker.. :S
Ja hier ook hoor. Heb een verhaal gelezen en dan maak ik me er druk over. Probeer ook zo min mogenlijk dat soort verhalen te lezen.
Aan het einde van mijn zwangerschap van dochterlief vroeg mijn moeder in eens wat ik zou doen als ze syndroom van Down zou hebben.. 't Enige wat ik kon zeggen was "Zou ik minder van haar houden dan?". Je gaat er natuurlijk altijd vanuit dat jouw kindje gezond is. Mijn meisje was een week oud toen ze werdt opgenomen met hele vage (vreselijke) klachten. Ze bleek VSD te hebben (gaatje in het hart waardoor er allerlei complicaties (kunnen) ontstaan). Ik hou absoluut niet minder van haar, heb het idee dat ze overladen wordt met liefde uit allerlei hoeken! Nee, ik denk dat je evenveel van een kind houdt, gezond of minder gezond!