Corrigerend ondergoed

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Wie heeft er ervaring met corrigerend ondergoed.
    Vanmorgen zag ik bij de Hema een onderbroek en hemd (meerdere modellen) en ik had sterk de neiging om het eens te proberen. Echter de prijs (va. 17 euro) weerhield me van deze aankoop.
    Tenzij het echt mooi staat (met kleding erover uiteraard, als lingerie is het alles behalve fraai!).
    Zijn hier meiden die ervaring hebben met dit ondergoed?

PS. Ik ben behalve een klein buikje niet te dik....

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    ik draag met regelmaat corrigerende panty's als ik bv een jurk oid aan heb. Scheelt me (ivm mijn buik) gewoon een maat! Ideale uitvinding
    Maak me nu dan ook al ernstig zorgen hoe dat van de zomer moet.

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ik gebruik het als ik mooi kleding draag naar bv een etentje ofzo, ik vind het een wereld uitvinding, ik snap nog niet steeds niet waar al die spekkies op mijn buik blijven maar zelfs ik met me 120 kilo krijg een strak buikje ;)

Ik heb dan geen broekje maar alleen het hempie maar ik vind het zeker het geld waard ..

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Bij mij is het echt het onderste stukje van mijn buik wat gecorrigeerd moet worden. Zou ik dan beter een onderbroek of een hemd kunnen kopen, of allebei???

Hebben jullie ook die van de Hema, of zou dat weinig uitmaken??

En waar moet ik op letten?

En je borsten, die mogen niet geplet hoor:D:D

5. Maria74

Maria74 Niet meer actief

hahaha nee das niet zo mooi...ik heb zelf zo'n slip/broek met pijpjes én een hempje waardoor ik een soort speelpakje krijg, maar daardoor is wel alles mooi 'afgevlakt' . Neem zeker geen te grote maat anders is het effect zo minimaal, het lijkt kleiner dan het is, want is zeer elastisch!

succes

6. luuus

luuus Niet meer actief

ik heb het ook een keer gekocht maar ik zie echt geen verschil en vind het ook helemaal niet lekker zitten haha... maar je kan het uitproberen misschien bevald het jou wel

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb het ook wel eens gedragen onder een jurkje.
    Ik heb een broekje met pijpjes van de action en een bijpassend hemdje.
    Koste samen denk ik 7 euro ofzo...
    Dus als ik jou was zou ik daar eens kijken!

8. chantal1984

Ik heb ze van de Hema en van de H&M alleen zijn ze bij die laatste wel duurder volgens mij ..

@Luuus: Dan zal je of een te grote maat hebben gekocht of een figuurtje waarbij je het niet nodig hebt want die hempjes werken echt hoor ;)

9. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Chantal, wat zou mijn onderbuikje beter camoufleren; een broekje of hemdje??

10. chantal1984

Ik denk een broekje die kan je namelijk nog wat hoger optrekken, vaak stoppen die hempjes net onder je buik ..

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik denk ook een broekje!
    Vind het zelf alleen wel lastig met het aan en uittrekken.

12. chantal1984

Dat vind ik ook ja, maar daarintegen zit het wel lekker .. in het begin is het ff wennen maar daarna gaat het wel :D

13. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Thanx, op naar de Hema!!!

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb mt 44 en koop hema hemden XL, die trek ik dan tot op mn heupen. Nu niet meer hoor, maar heb er wel een aantal in de kast liggen. Droeg ze gewoon elke dag. Even wennen, maar het zit wel lekker stevig!
    Die ik heb kosten ook 17 euro.

15. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Als ik zo'n broekje aan doe krijg ik altijd "rollade" benen, heb ik dan een maat te klein? Want bij mijn buik zit de broek dan vrij los.

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik heb wel vaak van die hempjes aan van de hema (17 euro) zitten wel lekker stevig , maar rampzalig om uit te trekken! vooral in het begin moest ik mn man wel es wakker maken om em uit te trekken als ik later thuis was (bvb na mn werk)

Bij miss etam hebben ze ook heel veel corrigerende hempjes , broekjes en jurken (voor onder bvb een jurk)

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    hihiih idd lastig om ze uit te krijgen, maar buikje word er zeker strakker van:)
    ik vind de stof alleen wat minder

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja echt moeilijk!
    nu gaat het prima , maar in het begin dacht ik echt van: wow hoe krijg ik dit uit haha

maarre idd het corrigeert wel prima! en daar gaat het om toch!?
    :)

19. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik heb van de hema het hempje, een onderbroek (model Bridget Jones hihi) en een soort van wielrennersbroekje. Ik ben van alles tevreden, van het hempje nog het meest. de onderbroek gaat bij mij net niet hoog genoeg (nog hoger? ja, ik wil m nog hoger ;)) en bij het wielrennersbroekje zie je onder een broek tot waar hij komt aan de bovenbenen, dus dat is minder.

Al bij al toch wel een aanrader

20. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    o ps! niet uitkleden/verkleden in bijzijn van partner, want tis écht niet charmant om te zien haha :D ;)

Wanneer ik een rok/jurk aanheb, dan heb ik de volgende lagen aan (te beginnen bij de huid):
    slip
    panty/maillot
    corrigerende onderbroek (ik vind een hangende panty bij het kruis VERSCHRIKKELIJK :x)
    rok/jurk
    :$

Echt very nerdy ;) maar de hele avond geen gesjouw aan de panty!

Deel Deze Pagina