ik heb een vraagje weet aleen niet bij welke ik dit het beste neer kan zetten dus vandaar hier. wij willen graag bij ons volgende kindje van de naam van onze vaders 1 naam proberen te maken maar weten jullie of hier ook site,s voor zijn waar je dit kunt doen want zelf ben ik helemaal niet zo creatief daarin haha. groetjes mariska
de namen zijn Leendert en Jean-paul haha lekker lastig en we willen graag een aparte naam net als ons andere zoontje desmond maar niet te en ook niet te hollands zoals piet en klaas enzo haha
Jean Lee? Op zijn engels? dan kun je een leuke naamals roepnaam verzinnen. Bijvoorbeeld jullie zoon: Desmond Jean Lee Wij hebben dat ook gedaan. Nadine is gewoon omdat wij het mooi vinden. Mijn schoonmoeder heet Katharina. Daar hebben we Kate van gemaakt. Mijn schoonvader heet Bernardus. Daar hebben we bernice van gemaakt. Dus Nadine Kate Bernice.
Zit met net te bedenken voor een meisje: Lee-an. An haal ik dan van Jean. Maar dit vereist wel uitleg als je het wilt vernoemen.
alvast bedankt voor al jullie hulp heb tot nu toe alleen nog geen namen gezien die me echt aanspreken. wil echt een naam zoals ik bij desmond had dat ik ze naam 1 keer had gezien en hij was niet meer uit me hoofd te krijgen haha. de naam Jean Lee vind ik wel mooi en apart en die schrijf ik ook zeker op voor eventueel als tweede naam.