zwanger en naar de film of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MI87, 30 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    15 mei komt godzilla uit! Ik ben gek op dat soort films! Ben mijn hele zwangerschap nog niet naar de film geweest omdat ik bang was dat harde knallen en gedreun niet zo goed waren voor de baby. ( meer een gevoel) en heb nu al twee keer gehad dat mijn man met mijn vader naar de bios ging naar een film die ik ook zo graag had willen zien.

Nu komt deze film weer en manlief roept meteen: daar ga ik met je vader heen!
    En ik dan? Ik wil zooooooo graag!

Zijn er dames naar films geweest rond dezelfde periode in de zwangerschap als ik? En ging dat goed? Films met actie? Geen chickflicks zeg maar, maar lekkere mannenfilms. ( ben ik dol op)
    Had jullie baby last van het lawaai?

Zit er sterk aan te denjen om mijn buik maar met bubble rap in te pakken. Wij zijn altijd filmgekken geweest en ik mis mijn bioscoopbezoekjes echt! Laatste die ik zag was de laatste star trek...

Zal ik gewoon gaan en hopen dat het goed gaat? Zou het niet leuk vinden als ik na een paar minuten de zaal moet verlaten. Zonde van mijn geld ook. Of kan ik beter thuis blijven?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Echt?!?!
    Ik ben altijd gewoon naar de bios geweest,zelfs naar een kroeg waar gezellige harde (nl-talige) muziek werd gedraaid. ;)

Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd!?

3. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik ook niet....
    Ben met ca. 33 weken nog naar een concert van Anouk geweest.
    Baby danste lekker mee :D

4. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Zal gewoon lekker gaan hoor. Baby zit genoeg geisoleerd en zal er geen schade aan overhouden

5. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Echt?? Doe niet zo gek, lekker gaan meid ;)
    Hier films, disco en vuurwerk gehad tijdens een zwangerschap, niets mis mee hoor :)

6. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Ik dacht dat je topic sarcasme was haha
    Zegt genoeg denk ;)

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja geen idee eigenlijk. Dacht het gedreun. Had wel eens vaker een topic gezien hierover en mensen die een onrustige buik/baby ervan kregen. Vandaar mijn vraag.

Maar zo te lezen kan ik lekker gaan dus.

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Nee joh, lekker gaan!
    Toen ik zwanger was van mijn zoontje zijn we naar Pirates of the Caribbean geweest, Transformers en nog meer films. Haha de enige die er wat last van had was ik; door alle hormonen zat ik op de meest rare momenten te snotteren :p

Veel plezier bij de film ;)

9. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik ben naar een erg drukke film geweest (veel muziek enzo) met 39 weken zwangerschap. De baby werd inderdaad érg druk, danste gewoon mee in de buik. Dit was best onaangenaam, maar meteen naar de film was het weer rustig.

10. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Pleak, daar ben ik inderdaad ook bang voor. Zal vast gaan janken als godzilla dood gaat...eh als die dood gaat. Vind het dan toch weer zielig...

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nou als dat al niet meer kon pfff
    Lekker gaan hoor mei :D

12. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben op 38.3 weken naar de cinema geweest ('s avonds), volgende dag rond de middag bevallen!

Ik bedoel het niet verkeerd, maar snap soms echt niet dat mensen niet buiten durven omdat ze zwanger zijn! Je kind floept er echt niet op 10 minuten uit hoor!:D

Gewoon gaan, geniet en ontspan nog even! Laad je batterij op want je zal het binnen enkele weken nodig hebben;)

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik ben ook niet echt bang dat ik ga bevallen van een film hoor.

14. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben heel veel naar de bios geweest mijn vorige zwangerschap. Ze bleef gewoon rustig bewegen omdat ik stil zat maar verder niets.
    Gewoon lekker gaan als jij er zelf zin in hebt

15. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Ik snap wel wat je bedoelt. Ja het kindje zou kunnen schrikken van harde geluiden, maar het zou een keer moeten kunnen. Zolang je niet elke dag een paar uur in veel lawaai zit... Het kan in ieder geval geen kwaad voor een keer.

16. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier gewoon naar de film geweest en ik kan me niet herinneren dat onze meid op harde geluiden reageerde. En wat als je kindje wel reageert, dat kan totaal geen kwaad.

Je buik met bubble-wrap inpakken?! Ik hoop dat dat een grapje is?! ;) Ten eerste: Hoe kom je erop? Ten tweede: Denk je dat het geluid tegenhoudt?

17. Humava

Humava Niet meer actief

Ik ben tijdens mn vorige zwangerschap met 26 weken nog naar een 5 daags festival geweest. Dat kon ook geen kwaad.;) Met 37 weken toen naar de nieuwe James Bond. Lekker gaan hoor!

18. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Kan geen kwaad hoor :)

19. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Die van ons werd echt hyper van al dat lawaai, en laatst ook bij een musical nummer 2 ook al dus ik laat t maar. Maar ik zou zeggen, probeer t, kom je er vanzelf achter of t nog te doen is
    :).

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0

Ja dat is een grap;)

Ik had ergens voor ik zwanger raakte eens iets gelezen over harde geluiden en schadelijkheid en dat is denk ik blijven hangen.

Maar ik ga lekker naar de film! Maar gelukkig snappen er een paar wat ik bedoelde. Ben namelijk totaal niet zo dat ik alleen nog maar binnen zit. Dit was echt het enige en oprechte vraag. Dus jammer als daardoor word gedacht dat ik denk dat ik mijn kind verlies als ik nies om maar even een voorbeeld te noemen.

Deel Deze Pagina