Hallo Ik heb een vraagje. Ik slik de pil maar sinds 5 a 6 weken heb ik last van mijn boven en onderbuik daarbij ben ik ook misselijk, hoofdpijn, moe, zware borten maar niet gevoelig en af en toe licht in mijn hoofd. Ik ben 4 weken geleden wel ongesteld geworden maar dat waren maar 2 a 3 dagen. De symthonen blijven en de buikpijn word steeds erger. Ik had een test gedaan maar die kwam negatief uit. Ik heb wel sex zonder condoom met mijn vriend. Kan ik zwanger zijn? Groetjes
Als de test negatief was dan denk ik niet dat je zwanger bent. Misschien even naar de huisarts gaan om te laten kijken wat het wel is.
Zeker met buikpijn die steeds erger werd. Het kan ook iets anders zijn en dan ben je er liever op tijd bij! Een test is meestal wel betrouwbaar en de pil ook (als je hem netjes neemt). Als je pijn aanhoudt moet je zeker even naar je huisarts! Die kan altijd nog even een bloedtest doen om zeker te zijn of je wel/niet zwanger bent!
Aangezien je deze vraag ook elders gesteld hebt, en het dubbel plaatsen van dezelfde vraag niet is toegestaan, doe ik deze op slot.