We gaan eind van deze maand naar een vriendin van me. Nu wil ik graag eens even kijken in Volendam.Even op de dijk kijken en ergens wat drinken Alleen als we naar die vriendin gaan is dat op zondag. Is er dan wel wat open? Anders moeten we een andere keer kijken maar bedacht me dat die vriendin op een mooie afstand ervan woont.
oke toch wel. Mijn man dacht dat wel omdat het idd een toeristenplaats is. Ik zat te twijfelen omdat het een christelijk dorp is vandaar. Dank je wel!
lekker doen. op de dijk is alles open en een aantal winkels op winkelcentrum het havenhof. veel plezier en mocht je zin hebben in een lekker broodje is baltus een aanrader
zit in de grote zijstraat richting het havenhof. lastig uitleggen omdat ik niet weet via welke kant je de dijk op gaat.
Gewoon heen gaan, misschien komen we je wel tegen Volendam is altijd een leuk uitje in het weekend en de visjes zijn er heerlijk.
Gaan jullie dan ook heen of woon je er? lust geen vis Vroeg zelfs voor de gein aan man of ze ook wel andere dingen verkopen daar