hallo, ik ben 24 weken zwanger, en alles gaat zeer voorspoedig, ik voel het kindje al volop trappelen en bewegen. maar al die 24 weken ben ik zo moe en lamlendig! er komt niks uit mn handen, als ik moet werken ga ik, maar einde van de dag ben ik op. ik zit in de zorg, dus loop eigelijk de hele dag. 2 dagen achter mekaar gaat wel, maar 3 dagen is echt teveel! iedere avond lig ik op de bank te slapen vanaf +/- 8 uur. ben ik een dagje vrij, dan slaap ik eerst de halve dag uit, en de rest van de dag zit of lig ik op de bank, ik vouw een wasje, en plof weer op de bank.. zucht, af en toe word ik gewoon moe van mezelf! het huis is een puinhoop, maar ik weet niet waar en hoe ik moet beginnen. is hier iets aan te doen? zo ja wat? help me als je blieft, dit is echt niet leuk meer! groetjes van een lamlendige slaapkop..
Hoihoi, Je zou even je ijzergehalte kunnen laten controleren of het daar vandaan komt. Je zou floradix kunnen gaan gebruiken om je wat fitter te voelen. Vaak gaat het in pieken en dalen het moe zijn dus hopelijk kom je er snel weer uit! Imke