ik voel me zo mega onzeker

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door trotseblonde, 7 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

25 feb 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    hoi hoi,
    hier was ik weer, sorry hoor, maar ik voel me zo mega mega onzeker, dat ik me niet eens blij kan voelen, alleen maar down, bleeehhh,
    gisteren twee positieve testen gehad, vandaag vier dagen voor nod, weer een test gehad bij de huisarts,weer een licht streepje, dus zwanger,wel heel pril,maar toch, anders zou er toch echt geen streepje staan?
    zonet thuis voor de zekerheid nog een test van kv 2v5 gedaan, en nog steeds hetzelfde lichte streepje als gisteren, is dat wel goed?
    ik word gek van mezelf, zou willen dat ik een beetje kon genieten,
    oh ja en nog een vraag donderdag 11 maart was mijn eerste ongestelddag, hoeveel weken ben ik dan nu zwanger?
    ik weet namelijk niet hoe ik dat moet berekenen?
    liefs een onzeker miep!

2. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Och meissie! Probeer wat meer afleiding te zoeken en er niet zo mee bezig te zijn! (HEEEEEEEEEEL MOEILIJK!! Ik weet het!)
    Je maakt je veel te druk. En ik zou ook niet meer gaan testen als ik jou was. Je bent gewoon hartstikke zwanger. Een streep is een streep. En zelfs de huisarts zegt dus dat je zwanger bent.

Als 11 maart je laatste menstruatie was, dan ben je nu ongeveer 3 tot 4 weken zwanger. Maar zeker weten doe je dat pas als je de 1e echo hebt gehad geloof ik... En die is altijd rond de 9 weken als ik het goed heb.

Gefeliciteerd meis!!! GENIET ervan!!

Deel Deze Pagina