Ik voel me zo overstuur....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marjo83, 18 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik las dat je temperatuur zo'n 0,3 tot 0,5 graden stijgt, dus denk dat dat wel goed zit hoor!

Veel succes en ik hoop voor je dat het raak is :D

2. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    O nee toch, kan dat ook nog dan??
    Die van mij was hopelijk niet over het hoofd te zien met 31.7 mm. :)
    Ze kon bij mij wel heel duidelijk zien dat ie gesprongen was, want op de plek van de follikel zat de dag erna een zwarte vlek.
    Maar goed, de uitslag van m'n progesteron zou ik eigenlijk pas weer bij m'n vlgde bezoek krijgen, en aangezien we in tussentijd op honeymoon zijn wordt dat pas over een week of 6.. Pfffffttt... Zou ik anders gewoon bellen vlgde week woensdag ofzo? neem aan dat ze de uitslagen toch ook wel telefonisch door kunnen geven?

gr. Marjo

3. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    O thnx trouwens Caith, en nog gefeliciteerd!
    Hopelijk mag ik gauw volgen :)

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja hij kan wel springen,maar het gaat om het progesteron wat pas na je eisprong wordt geproduceerd en ook voor een tempverhoging zorgt.
    Maar zelf denk ik dat jij wel een goeie eisprong hebt gehad hoor :D Kan toch niet missen met zo'n knoert van een ei :)
    Maarja toch wel iets om in je achterhoofd te houden want als blijkt dat je geen goeie eisprong hebt gehad dan is de klap misschien minder groot? dan wanneer je ervan uitgaat dat je zeker een eisprong had en achteraf toch niet?
    Of had je deze info liever niet willen weten? :oops:

5. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Nee natuurlijk wel Pientje! Liever hoor ik wat anders natuurlijk ;) maar ik wil wel een beetje met beide beentjes op de grond blijven staan hoor! Alle info is welkom! Ik temp trouwens oraal, misschien is het beter om de vlgde rondes maar wel tussen de billen te tempen :oops:
    Schijnt wat betrouwbaarder te zijn he....

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ja schijnt betrouwbaarder te zijn idd.
    Er zijn ook die het oraal doen en duidelijk hun eisprong zien,maar ik wil zelf liever meer zekerheid en anders ga ik toch weer twijfelen als ik het oraal doe of het wel echt klopt....
    Maar ik doe het nu trouwens vaginaal.
    rectaal begon een beetje pijn te doen :oops:
    Dus dat is ook een optie.
    Maar als ik ongi ben dan temp ik natuurlijk niet ;)

Deel Deze Pagina