Een kort lontje en erg emotineel tegelijk

Discussion in 'Zwangerschap' started by tataar, Jun 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Hoi,

Momenteel heb ik een heel maar dan ook een heel erg kort lontje. :x
    Terwijl ik normaal erg veel gebult heb.
    Ik ben ook erg emotineel.
    Vanmorgen zat ik ff het nieuws te kijken voor dat ik naar me werk ging en ik moest gewoon huilen. :cry:

Zijn er nog meer mensen die dit herkenen?

Als ik maar niet op me werk in huilen uitbarst.

Gr Tam

2. Denise787

Denise787 Bekend lid

Apr 20, 2008
    630
    0
    0
    Heb ik ook gehad, en heb er nu nog steeds wel een beetje last van :oops:

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    hihi ja die hormonen!
    Heb er op zich niet heel veel last van gehad en me ook zo veel mogelijk ingehouden.
    Weet nog toen me zus zwanger was die was 9 maanden lang niet te genieten dus daar bleef je liever bij uit de buurt. Dat wou ik echt niet!

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    kheb er geen last van gelukkig

5. Danoontje

Danoontje Bekend lid

Jun 4, 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Hier ook eentje die last heeft van dr "hormoontjes".

Ik kan totaal niets hebben en het lontje is ook dermate kort dat man lief het steeds moet ontgelden. Niets is goed, en ondanks dat ie me toch helpt in huis en er wel voor me is heb ik zo nu en dan het gevoel dat ik er helemaal alleen voor sta terwijl dat helemaal niet zo is.

Die hormonen zijn hele vreemde dingen hoor hahahaha

6. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Ind wat de hormonen wel niet met je kunnen doen.
    :D :) :( :x :evil: :cry:

7. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Hormonen waren bij mij juist in het begin nog wel te behappen, maar nu ik wat verder ben heb ik er meer last van. Ja, of ik herken het eerder en beter nu haha :) Ik ben dit weekend verhuisd en daar komt ook de nodige stress bij kijken. Zooooooo dan komen die hormonen pas goed door :evil:

8. channa

channa Actief lid

May 18, 2008
    231
    1
    0
    stylist
    ik ook en wordt r zelf gek van...ken nix hebben vooral niet van me vriend...emotioneel dan as we n ruzi krijgen ben ik zo extreem vel..en emotioneel eigenlijk soort van paniek hysteries

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik begin me nu ook echt aan alles en iedereen te ergeren. Mijn vriend heeft het helaas op moment niet makkelijk met me :) Echt alleen al hoe hij een zin uitspreekt, kan ik soms niet uitstaan. Het gaat echt werkelijk helemaal nergens over ;)

10. evepientje

Apr 14, 2008
    78
    0
    0
    Hilversum
    Ook hier in huis waait regelmatig een wervelstormpje......ik ben echt te onredelijk. Als iets niet naar wens gaat dan ontplof ik. Ook in het verkeer en in winkels ga ik compleet uit mijn dak. Ik zie mijzelf al liggen in het kraambed........helemaal alleen, omdat niemand me meer wil zien......Weet niet hoe het komt, op het moment zelf vind ik echt dat ik redelijk ben en gelijk heb. Achteraf schaam ik me diep. Tot tien tellen helpt niet....ik kan niet eens aan tellen denken!
    Sterkte voor jullie......en jullie mannen.

11. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    ik heb er ook last van. gelukkig niet heel vaak. maar als ik die buien heb ben ik vooral heel huilerig. zo liepen we van het weekend op de markt. en toen mijn schoonmoeder op een snoepje beet, verloor ze haar voorste tand uit haar vals gebit. wij helemaal in een deuk... ik kwam echt niet meer bij van het lachen. maar na een tijdje stond ik gewoon kei hard te janken en weet glad niet waarom :D gelukkig dacht iedereen dat die tranen van het lachen waren en viel het dus niet op :p echt heel vreemd was dat!

12. Nash

Nash Bekend lid

Jan 2, 2008
    522
    0
    16
    Ja hoor, heb er ook weleens last van niet elke dag gelukkig. Maar als ik z'on dag heb kan ik goed een paar keer uit mijn vel springen :)

Werk ik ook nog op een tankstation en moet dan echt moeite doen om niet uit te vallen als er iemand loopt te klagen over iets waar ik niks aan kan doen :) Zoals laatst die slangen zijn ook wel erg kort bij jullie hé (zucht nummer 35 vandaag) ja meneer ze hangen ook niet voor niets aan 2 kanten. Ja maar het was druk dus had geen zin om te wachten, ja dan kan ik er ook niks meer aan doen...... , nou dat viel helemaal verkeerd bij meneer en ik kreeg de volle laag nou dan kan ik ook goed janken hoor :)

13. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Ik had gister een conflict met me collega en de tranen sprongen in me ogen. Ik probeer me op het werk in te houden maar wil niet altijd lukken.

Gr Tam

14. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    ik had het ook bij vlagen, onredelijk om de kleinste dingetjes en ik wist niet hoe ik mezelf moest veranderen... :oops:
    Gelukkig is dat nu weer helemaal over. Wel nog heel emotioneel. Als ik iets op tv zie, iets ontroerends ofzo, dan beginnen de waterlanders zo nog te stromen.

Wees niet bang dat je op je werk gaat huilen. Je zegt gewoon eerlijk: tja, ik kan er niks aan doen, zullen de hormonen wel zijn.
    Echt: dat slikt iedereen! ;)

15. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ow, ik zie dat je nog maar zeven weken bent. Dan weten ze het op je werk waarschijnlijk nog niet eens?
    Tja...... dan zul je iets anders moeten verzinnen ;)

16. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

May 30, 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    het is hier ook heel erg herkenbaar.
    wij zijn ook pas verhuisd en daar was vriendlief niet blij mee...ja met het huis wel maar met mij geloof ik niet.
    was maar aan het zeuren over alles wat hij deed en als het me niet beviel dan had hij het nog zwaarder :( eigenlijk best zielig voor die mannen hoor hihi

17. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    nee indd ze weten het nog niet ik heb alleen maar aan 1 collega verteld en die snapt het ook wel maar voor de rest is het allemaal maar een beetje vaag hoe ik soms kan reageren..
    Nou gooi ik het er op dat ik slecht geslapen heb wat eigelijk ook het geval is. ;)

Maar nog een paar weken en hoop het aan iedereen het te kunnen vertellen.

Share This Page