Super meid dat je stappen gaat ondernemen! Mijn vriend heeft 5 maanden naar ander werk gezocht omdat hij het niet meer zag zitten op z'n werk. Maar overal werd hij ofwel niet meer teruggebeld ofwel niet weerhouden in de sollicitaties. Uiteindelijk is er hem eind mei een job aangeboden en sinds 2 weken is hij op z'n nieuwe werk bezig en voelt hij zich beter als ooit tervoren! Verder heeft hij ook andere stappen ondernomen en is hij terug de jongen op wie ik verliefd ben geworden (op zijn slordigheid na, maar dat zal mij nog wel lukken om het eruit te krijgen!). Onthou gewoon altijd dat het glas halfvol is, niet halfleeg! Veel sterkte en je komt er wel!
Ik had al zo'n gevoel dat jij het was! (kan me nog een topic herinneren dat je je werk kwijt was enzo, klopt dat?) Top van je dat je er zo eerlijk voor uitkomt en er iets aan doet!
wat goed van je dat je actie onderneemt. ik kan me goed in je verhaal vinden. ik voelde me ook veel down de laatste tijd, en met dit mooie weer zou dat juist anders moeten zijn. dan zie ik iedereen in leuke korte rokjes en dan zakt de moet me alweer in de schoenen maar ik heb me voorgenomen om iedere dag voor de spiegel mezelf een complimentje te geven en dat werkt zowaar ik had ook geen werk meer, maar ik heb nu voor 2 ochtendjes werk gevonden. ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt
Kijk in de krant of ze ergens een schoonmaakster zoeken. Iemand die komt strijken of gewoon de hond uitllaten. Begin met zoiets. Dan ben je de deur uit en wie weet kom je een leuk contact tegen die je verder helpt. Ga een avondje met een vriendin zwemmen. Dingen blijven doen is belangrijk. Je bent al heel goed op weg door dingen te benoemen en op te schrijven!! Sterkte.
Lieve TS, dit klinkt alsof je op weg bent naar een depressie. Goed dat je al wat stappen gaat ondernemen. Toen ik 9 jaar geleden in een zware depressie kwam (en later ook opgenomen werd) vond ik het ook moeilijk om met vreemden te praten. Wat ik dan deed was alles op papier zetten, en het dan de desbetreffende hulpverlener laten lezen (ik was en ben nog steeds altijd beter met dingen verwoorden op papier dan in een gesprek). Is dat geen optie voor jou? Vraag een dubbel consult bij je HA aan (dan heb je meer tijd) en schrijf alles waar je mee worstelt en tegen aan loopt op. Laat hem/haar dat lezen, en zo kan hij/zij dan verder met je werken en eventuele stappen ondernemen. Het voordeel van alles op papier zetten is dat je rustig kan nadenken wàt je opschrijft en hòe je het opschrijft. Zo kan je niks vergeten. Succes meid met alles. Ik hoop dat je je snel psychisch wat beter gaat voelen! *knuffel*
meis, allereerst respect dat je toch kenbaar hebt gemaakt wie je bent. Dat zouden niet veel meiden durven denk ik. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ook ik in moeilijke tijden heb gezeten en af en toe nog zit. Heb medicatie gebruikt en al. Met goede therapie ben ik gelukkig op de goede weg, dus ga echt naar je ha en praat erover met mensen. Dat doet je echt goed. En idd lekker dingen gaan doen, ook al geniet je er soms niet van jezelf dan maar dwingen om het te gaan doen hoor! Een wandeling in de buitenlucht doet vaak al zoveel goed. Het hoeft echt niks ingewikkelds te zijn! Heel veel sterkte en ik hoop dat je eruit komt en dat je dan veel sterker bent!
Thanx meiden voor alle toffe berichten, vind het echt super om zulke reacties te krijgen Top !! Doet me goed Was/ben bang dat mensen me een aansteller oid vonden/vinden
Hoi Chantal, Nu je je cover hebt laten vallen, ga ik het feelingdown account blokkeren. Dubbele accounts zijn niet toegestaan, ik stuur je ook nog even een PB. Groetjes Elvira