Hoi Hoi Ik wil nog even terug te komen op dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 Ik wou iedereen nogmaals bedanken voor de goede steun en lieve berichtjes, ik kan jullie namelijk vertellen dat ik de zaak heb gewonnen en dat ik nu een aardig geld bedrag krijg van mijn ex baas, mijn advocaat ( en ook die van hem ) waren het er allebei over eens dat het niet kon om mij op deze manier erui te flikkeren mijn baas heeft echt van alles geprobeerd om mij in het ongelijk te zetten het was zelfs zo erg dat hij mijn verhalen om ging zetten in zijn verhalen zodat het net leek alsoff ik de schuldige was maar gelukkig had mijn advocaat dit snel door, mijn ex baas probeerde er nog met een nutteloos bedrag van af te komen maar mijn advocaat is hier niet mee acoord gegaan. Ik heb afgelopen week mijn gelijk gekregen en ik ben zeer benieuwd hoe lang het duurt voordat ik mijn geld krijg.... Ik ben ook zeer blij dat het nu allemaal is afgelopen want ik merkte dat het af en toe gewoon niet echt lekker met me ging maar nu dit bijna is afgelopen gaat het wel wat beter....... Heb ook nog leuk nieuws heb namelijk 12 sep mijn eerste echo gemaakt en dat maakte alles goed want het hartje klopte en het zag er heel mooi uit ik moet dinsdag nog een keer langskomen voor een tweede echo ( dit omdat ik eigenlijk nog een beetje te vroeg was voor de eerste echo ) en dan krijg ik er pas weer eentje als ik 21 weken ben..... Ik ben heel blij met de kleine en het grappig nog is is dat ik tegelijk met Princess Maxima ben uitgerekend toevallig he ? hahahahah Nou mensen nogmaals bedankt voor alle steun..... Veel succes iedereen......
Ik had het verhaal gevolgd, geweldig dat je je gelijk hebt gekregen. Ontzettend goed van je dat je zo hard hebt teruggevochten. Girl power ( beetje oud, ) Nu lekker genieten inderdaad,
Ik was erg benieuwd hoe het was afgelopen! Goed dat je er nog op terug komt! Enne goed gevochten hoor! Geniet verder lekker ervan!
Ja het heeft allemaal even geduurd maar dan krijg je ook wel wat ..... ben blij dat mijn ma me ook heel goed heeft geholpen want ik had af en toe echt zoiets van '' Laat het allemaal maar ik heb er geen zin in '' maar ben achteraf toch blij dat ik het wel heb gedaan..... Heb vandaag mijn tweede echo al gehad, jeetje wat gaaf is dat zeg.... Het was een echte drukteschopper zei de verloskundige hahahahah ik kan niet wachten tot april Nogmaals thanx allemaal..... Dikke kus....... GIRL POWER ( hahahaha )
Super lieverd. Van harte! nu kan je tenminste even met een gerust hart verder van je zwangerschap genieten. ik ben blij dat gelijk hebt gekregen. heel veel plezier verder nog!