ik voel me zo rot

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by joyce22, May 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joyce22

joyce22 Lid

Jan 5, 2007
    12
    0
    0
    ik ben nu 23 weken zwanger en ik ben er gisteren achter gekomen dat me vriend(nu ex) me na een relatie van 7 jaar al,8 maanden belazerd met een ander.
    ik kan er niet met mijn pet bij dat iemand je zoiets kan flikken terwijl je zwanger bent.ik weet gewoon ff niet meer wat ik moet doen, heb nog steeds geen huis de woningbouw werkt ook niet echt mee krijg geen urgentie moet net als iedereen gewoon op mijn beurt wachten zeggen ze dan kword er schijtziek van.
    ik krijg bijna geen hap door me keel kheb net met veel pijn en moeite een krentebol een half broodje naar binnen zitten proppen.
    ik peiker me eigen rot hoe dat ik het allemaal moet gaan doen straks als de kleine er is.
    sorry voor het lange verhaal maar ik moet het ff kwijt.

2. Linda76

Linda76 Actief lid

Jun 4, 2006
    377
    0
    0
    Och Joyce, wat verschrikkelijk voor je! En sorry dat ik het zeg, maar wat een enorme eikel is die ex van je!

Voor wat betreft de woningbouw: kan je ook met je huisarts overleggen of hij/zij voor jou een dokters-urgentieverklaring kan afleggen? Als je dokter aangeeft dat het voor jouw gezondheid (en die van je kindje) nodig is om een eigen huisje te hebben ivm de thuissituatie, dan is het misschien het proberen waard (bij heraansluitingen bij nutsbedrijven gebeurd dit ook wel eens namelijk).

Heeeeel veel sterkte ermee meissie. Hou je taai en concentreer je nu extra op je kindje. En laat die ex van je lekker stikken, welke kerel doet dat nou...

3. maart

maart Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    2,252
    0
    0
    Zuid Holland
    Joyce, wat vreselijk. Ik begrijp niet hoe iemand dit kan flikken. 8 maanden al, jeetje wat een sukkel.

Ik wens je veel sterkte in deze verdrietige periode en zorg goed voor jezelf, jouw kindje is nu het allerbelangrijkste.

4. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Heel veel sterkte meis, en ik zal duimen voor je dat het goed komt.

XXXXX

5. Joyce: Jeetje meis, wat een gekloot.
    Als ik jou was zou ik even langs het Fiom gaan, die hebben zo ontzettend veel voor mij geregeld! En zelfs als zij je niet kunnen helpen kunnen ze je wel doorsturen naar mensen die dat wel kunnen, doen hoor!

6. joyce22

joyce22 Lid

Jan 5, 2007
    12
    0
    0
    hoi allemaal

bedankt voor jullie berichten..
    ik voel me alweer stukken beter er zijn veel mensen om me heen die me helpen..
    dus ik er veel vertrouwen in dat het allemaal goed komt voor mij en mijn kleine.

7. joyce22

joyce22 Lid

Jan 5, 2007
    12
    0
    0
    hoi allemaal

bedankt voor jullie berichten..
    ik voel me alweer stukken beter er zijn veel mensen om me heen die me helpen..
    dus ik er veel vertrouwen in dat het allemaal goed komt voor mij en mijn kleine.

8. wannabe

wannabe Fanatiek lid

Dec 17, 2006
    1,493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Naast dat je ex een #$^&&^ is. ( gun ze elkaar, wie wil er nou een vent die vreemd gaat als zijn vriendin zwanger is)

wil ik ook zeggen: je red het , echt, alleen staande mamsen zijn er genoeg. ik ben het 6 jaar geweest, en heb ervaring.
    Het gaat zelfs prima.
    Kinderopvang , extra alleenstaanden geld van de belasting, en de eerste jaren zijn het lastigst maar het wordt steeds makkelijker.

en waar ik ooit bang voor was, dat er geen vent meer zou zijn die me wilde ( althans geen leuke) kwam ik er al gauw achter dat er ladingen jongens zijn die het hartstikke leuk vinden zo'n kleine erbij. Hun liefde voor jou maakt dat ze al snel ook om je kleine geven.

succes meid, je red het

9. sarai

sarai Actief lid

May 8, 2007
    308
    0
    0
    student/moeder van 2 kids
    velp
    wat een misselijke streek zeg!
    ik ben zelf ook alleenstaande moeder geweest met alle voor en nadelen erbij, maar k moet zeggen dat k er geen spijt van heb, heb er ook zelf voor gekozen in de 2de week van mijn zwangerschap.( ze is nu 8)

Het klopt dat je nog geen woning krijgt kreeg k ook niet toen ik nog zwanger was, maar is het geboren gaat het wat sneller; ikzelf was op een maandag bevallen en donderdags kreeg k een woning aangeboden :D nou is dit wel erg snel maar het kan dus wel!

Wat mannen betreft als ik geen zin had in het gesjans van ze zei k dat k een kindje had... dacht dus dat schrikt ze wel af... niet dus vonden ze hartstikke leuk tot vervelends aan toe!

En nu ben k al een paar jaar met mijn huidige vriend en we hebben elkaar echt gevonden, we zijn nu ook bezig met een tweede kindje, hij ziet mijn eerste nl ook als zijn eerste en het klikt super!

nou denk je dat is wel erg rooskleurig maar zo is het niet hoor ik heb ook veel downs gehad maar me dochter was alles voor me en daar vecht je ook voor, dus het komt echt wel goed en op zn pootjes terecht!

hopelijk geeft dit je een beetje hoop het neemt niet je verdriet weg maar daar kom je echt wel overheen hoor meid!

heel veel sterkte en geniet van je zwangerschap en je kindje wanneer het geboren is!

veel liefs sarai

10. dreams

dreams Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    1,460
    0
    0
    he Joyce,

wat een eikel zeg, sorry hoor
    hoe kunnen mensne zo falend zijn na al die jaren
    ik hoop maar dat je snel een woninkje zal krijgen zodat je niet afhankelijk bent
    en verder wens ik je nog een voorspoedige zwangerschap
    voor zover dat kan lukken :(
    heel veel succes. het lukt je wel als alleenstaande mama

liefs dreams

11. Iloon

Iloon Fanatiek lid

May 5, 2007
    2,583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Heel veel s6 meid....wat een rotstreek

12. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    wat vreselijk zeg!
    Denk je iemand te kunnen vetrouwen, niet dus!

Maar goed jij alleen weet hoe vreselijk het is om dit mee te moeten maken.
    Ik kan daarom alleen maar zeggen heel erg veel sterkte en succes!

En ik weet zeker, ookal ken ik je niet, jij gaat het redden! Jij en je kindje gaan het samen redden!

Heel veel liefs kiss...

Share This Page