voordat ik wist dat ik zwanger was, was ik ingeschreven bij een dating site. ik had me daar weer vanaf gehaald, want ik dacht: wie wil er nou daten met een zwangere vrouw! Wat vinden jullie hiervan? Moet dat kunnen, daten als je zwanger bent? Of is het vragen om moeilijkheden?
Zou ik persoonlijk niet doen nu je nog zwanger bent. Er zijn nu eenmaal mannen die weten dat je kwetsbaar bent als je zwanger bent door de hormonen. Je laat je sneller "verleiden", bent veel naiver en veel makkelijker over te halen. Als je zwanger bent en gaat daten loop je veel meer kans om op een verkeerde man te stuiten. ALs je een man tegenkomt die zegt dat hij dolgraag kinderen wil, val jij als een blok voor hem, terwijl hij misschien helemaal niet de waarheid spreekt. Kijk uit hoor, je bent echt een makkelijke prooi als je zwanger bent (spreek uit ervaring).
tja daar sluit ik me bij aan. Ik hou me maar ff koest en concentreer me op de kleine. Alhoewel het me wel opvalt dat het een hoop mannen niet eens uitmaakt of je zwanger bent of niet had ik niet verwacht
meid ik kan je vraag heel goed begrijpen. je bent idd gevoeliger maar dat ben je ook tijdens he ontzwangeren. ik zou niet via een bureau daten maar gewoon lekker terrasjes pakken en wie weet ... het mooie weer komt eraan dus wat let je? mijn zoontje is nu 3 en sind aug '06 heb ik een lieve vent.voor die tijd ben ik hooguit 2 keer wezen stappen omdat ik bij m'n mannetje wou zijn en het geld als alleenstaande heel hard nodig had. ik weet niet of je hier wat aan hebt maar volg gewoon je gevoel en geniet nog een beetje van je eigen vrije tijd want die verspil je straks met alle liefde aan je kleintje