Wat een ontzettend moeilijke situatie. Ik herken het wel, mijn schoonzusje heeft ook ongeneeslijke kanker en een kinderwens. Het is soms lastig om jouw geluk dan te delen terwijl zij het zo moeilijk hebben. Heel veel sterkte, maar geniet ook van je eigen geluk.
Ik begrijp je gevoel. Maar weet dat je je nooit, maar dan ook echt nooit schuldig moet voelen over je eigen geluk. Dat zou zij ook niet willen.
Wat een verdrietig verhaal! Heel moeilijk en snap dat je je er misschien vervelend onder voelt. Maar dit is niet een reden voor jou om je leven op pauze te zetten. Maar snap dat het soms tegen je gevoel in gaat. Sterkte
Ik begrijp je gevoel volkomen. En weet wat je bedoeld. Mijn broer is ook ernstig ziek en het kan ook elk moment gebeurd zijn. Ook wij proberen zwanger te worden. En trouwen volgend jaar. Ook ik heb een schuldgevoel na hem toe dat hij dit niet meer kan maken. Hij zei tegen mij dat ik gewoon door moest gaan met mijn leven en mijn dromen/wensen na moet gaan. Leef met de dag. Ik denk dat jou schoonzus hetzelfde erover zou denken. Praat er met haar over Sterkte de komende tijd.