Hoi meiden, Ik ben zo moe, maar snap niet waarom! Ons dochtertje slaapt al ca. 5 weken het klokje rond, dus wijzelf slapen ook iedere nacht 8 uur. Ik werk drie dagen en vindt dit heel fijn, mijn 2 dagen thuis vind ik ook heerlijk en is ruim voldoende om het huishouden te doen. Kindje is gezond en doet het prima bij de oppas. Niks te klagen dus Toch ben ik zó moe! Herkent iemand dit? Zou dit nog bij het 'ontzwangeren' horen?
Het kan inderdaad nog ontzwangeren zijn, maar voor de zekerheid kun je ook bij de huisarts even je bloed laten controleren. Misschien is je Hb wat aan de lage kant bijvoorbeeld. Zelf heb ik veel baat gehad bij Floradix, is een natuurlijk supplement met ijzer en vitamine B, wordt vaak aangeraden tijdens de zwangerschap en na de bevalling om aan te sterken.
Ik herken het wel hoor! En dan werk ik nog niet eens, kon een maand vakantie nemen na m'n verlof. Hb was bij mij altijd goed, slaap ook ongeveer 7 a 8 uur per nacht, heb nog wel een nachtvoeding rond 5 uur. Maar idd,je zou ff je heb kunnen laten checken. Bij ons doet de doktersassistente gewoon tussendoor even. Succes!
Ontzwangeren, wennen aan je nieuwe leven en al de balletjes in de lucht houden kost veel energie. Hier Na 10 maanden nog steeds met vlagen erg moe. Bij de eerste duurde het ook wel een jaar voordat ik weer even energetisch was als voorheen, al was dat van korte duur, was snel weer zwanger