Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet....vrijdag word ik ingeleid en daar leef ik langzaam naar toe. Maar nu voel ik me sinds een uur of twee zo vreemd, rusteloos, misselijk, gewoon helemaal niet mezelf, heb een soort van het moet eruit gevoel, maar heb geen last van steken ofzo in mijn buik, voelt een beetje strak aan en heb geen honger, moet niet eens denken aan eten eigenlijk want dan krijg ik de neiging over mijn nek te gaan. Ben de hele dag binnen en even buiten in de schaduw gebleven en het is niet helemaal uit te leggen, maar het voelt zo vreemd. Iemand bekend hiermee of er ook last van? Misschien nu gewoon een dip vanwege die paar dagen dat ik nog moet wachten en daarom zoiets heb van schiet nou maar op?
Ik had dat ook. Ik zou op maandag worden ingeleid en op woensdag voelde ik me zo raar. Een gevoel wat je niet kan omschrijven. Die avond braken mijn vliezen om 23.30 en om 4.41 is de kleine man geboren. Ik zou zeggen. Doe rustig aan. Drink lekker water en eet desnoods een stukje fruit. Ene succes
Ik voelde me op maandagavond zo. Mijn afspraak die ik had staan afgezegd. Ik liep mezelf een beetje in de weg. Nergens puf voor maar wel druk in mijn hoofd. Dinsdagmiddag braken mijn vliezen . Succes met de laatste loodjes meis!
Kan best het begin zijn Mijn vk plant wel vaker het inleiden een paar dagen vooruit ipv dag erna ofzo. DIt omdat je dan onbewust toch wat extra hormonen aanmaakt wat de bevalling alsnog natuurlijk laat beginnen!
Ow ok...ik had echt zoiets van nou kom op zeg stel je niet zo aan met die rare zenuwen van je haha, maar kan dus ook eh voorbode zijn voor het begin....hm...nou laat het dan maar beginnen want zoals ik me nu voel kan ik er toch niets mee. Het ergste is nog dat mijn vriend nu voor het eerst voor mij de deur uit is om McDonalds frietjes te halen.... Ik zit hier echt met een knorrende buik en een natte mond bij het idee van die dunne niets voorstellende frietjes. Of ik er een hamburger bij wil? Nee doe dan maar twee dozen van die flutfrietjes. Heb nu mijn koffertje al drie keer na gekeken, zit mezelf echt in de weg en voel me vreselijk gehaast. De hond snapt er niets van geloof ik want die ligt maar naast me op de grond of onder mijn stoel, of ze is achter me aan aan het sjokken. Ben geloof ik het hele huis van slag aan het maken nu
Zo wat waren die frietjes lekker!!! Had het gisteren ook al dat ik zoute cashewnootjes moest hebben, hmmm die waren ook al zo lekker. Zou toch gek zijn als ik nu de laatste dagen opeens gekke trek krijg, en dan uitgerekend nog in hele zoute dingen, terwijl ik de hele zwangerschap lang last had van misselijkheid door zoutheid. Voel me nog steeds hetzelfde, alleen mijn buik lijkt anders van vorm (zei mijn vriend) en voelt harder. Zo maar weer een poging tot slapen doen, is de afgelopen nacht ook weer niet gelukt dus duim duim dat die nu wel lukt.
ik herken veel dingen wat je zeg... ik word alleen zelf niet ingeleid... moet morgen na de verlos toe en wil het ook heel graag want ken amper lopen en heb last van harde buiken misselijkheid enz enz.... en die mac komt me heel bekend voor elke avond rond uurtje of 10 zeg ik oooh ma heb je zin in big mac of zo lekkere hamburgertje(woon namelijk nog thuis) maar ze gaan echt niet halen voor me snik snik... maar aangezien ik amper kan lopen door de vocht in me voeten ben 3 kilo aangekomen alleen doro vocht in me voeten en benen en elke avond lig ik bijna wakker heb zelf ook geen puff meer dus hopelijk word ik ook ingeleid...