Wat ontzettend fijn dat jullie allemaal mee wilden kijken! Ik heb bloed laten prikken vanmiddag, en mijn hcg is 17. Dat is wel zwanger, maar echt nét. Dus of: mijn hcg komt laat op gang en gaat vanaf nu goed stijgen. Of: er heeft wat gezeten wat gaat resulteren in een vroege miskraam. Ik ben bang voor het laatste, aangezien het wel héél laag is, en aangezien ik de afgelopen dagen al echt voelde dat ik zwanger was. Maar hopelijk heb ik het mis. Vrijdag mag ik opnieuw bloed prikken. Ik ga morgenvroeg en misschien donderdag nog even een testje doen. Als de streep dan weg is weet ik genoeg. Als het streepje iets donkerder wordt kunnen we nog hoop houden. Wordt vervolgd...
Jee juf da's wel even spannend nu. hoop dat je er gewoon heel vroeg achter bent en hij flink is gestegen vrijdag!!
Die onzekerheid toch altijd he. Ik zou gewoon ook thuis doortesten. Ik hoop dat de streepjes donkerder worden. Want, maar zitten wachten tot vrijdag lijkt me ook niet zo leuk. Ik duim mee hoor!
He wat vervelend die onzekerheid! Heel veel succes hoor! Hoop voor jullie dat de test oploopt.. Duim voor jullie!
Een laatste update... Na het lichte streepje van dinsdag ben ik elke ochtend blijven testen. Woensdag was het streepje even licht, en donderdag was het weg. Opnieuw een vroege miskraam dus. Ik wil jullie nog wel graag enorm bedanken voor het meeleven, daar heb ik wel steun aan gehad.
Omdat het dubbel plaatsen van onderwerpen niet is toegestaan doen we dit topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl