Hoi allemaal.. Eerste ronde iui voor ons.. Normaal heb ik zelf een lange cyclus (30-39 dgn) dus ook een latere eisprong. Gaat mijn eisprong nu door de fostimon een heel stuk eerder komen? Of hebben de dames die eerder een lange cyclus van zichzelf hadden gemerkt dat de cyclus met fostimon ook later een eisprong had (dan de gemiddelde van dag 13 tot dag 15) Gewoon nieuwsgierig...heb de komende week pas mijn echo's en kan dan pas weten hoe het echt loopt natuurlijk
Ik spuit deze ronde voor het eerst fostimon hiervoor puregon. Ik heb zelf een korte cyclus en door de puregon werd die nog korter (22 dagen) nu door de fostimon lijkt het alsof mijn follikel rustiger groeit, dag 7 is nu de follikel 12 mm normaal is die net wat groter. Daarbij heb ik ook nog twee wat kleinere vrijdag hoor ik meer. Succes
Hoi! Bij mij scheelt t een paar dagen ja. Kon ook pas op dag 25 eisprong hebben, maar tot nu toe kwam ie steeds op 16/17e dag. Dus heeft bij mij wel geholpen. Nu as. iui weer afwachten hoe hard ze groeien. Succes!
Jufkrisje...weet je nog wie ik ben? Zag dit topic met jouw naam voorbij komen, dacht die komt me bekend voor. Wat leuk dat jullie voor een broertje of zusje gaan. Ik zit inmiddels in me 12e iui behandeling en wij gaan waarschijnlijk volgende maand starten met ivf. Ik spuit menopur en bij mij is mijn cyclus wel wat korter. Heel veel succes.
Dank je voor julie reactie... zit nu op dag 14...morgen 1e terugplaatsing... dus was gemiddeld... Gelukkig ga jouw even pben lang geleden!
Ik weet niet of je de priveberichten hebt ontvangen maar reageer ook ff hier. Hoe gaat het? Wanneer ga je testen?