Zo opende ik een topic dat ik me super goed voelde en alles. Leek de hele wereld wel aan te kunnen. Maar echt sinds een paar dagen... Ik ben zo misselijk en moe Goed teken natuurlijk,zo denk ik dan haha maar kanonne,wat kan je beroerd zijn zeg ppffff. Zit nu even online in een indoor speel paleis waar mijn dochtertjes lekker uitrazen maar ik ga het liefst op het springkussen liggen,alle kindjes wegjagen en slapen Wel met een emmer erbij voor de veiligheid natuurlijk... Herkenbaar?
Hihi, zo herkenbaar. Ik kan de hele dag wel slapen en dat misselijke gevoel is vreselijk. Als ik eet wordt het minder maar als ik teveel eet wordt ik juist weer misselijker. Zo leuk zwanger zijn.
Ik word misselijk van een slokje drinken en helemaal als ik een beetje eet. Dan heb ik wel honger en dan eet ik en voel ik me ongelooflijk misselijk. Het is echt heftig nu ppfff
Hier ook ontzettend moe. Vrijdag voor het eerst moeten overgeven, bluh. Ik heb kleine drinkbusjes gekocht, en daar drink ik er dan een van voor dat ik mijn bed uitga. Vooral geen brinta, want dat is er dus allemaal weer uitgekomen. Veel te zwaar op de maag. Maar idd, goed teken denk ik dan ook. sterkte
Blijft bizar he, hoe het opeens kan omslaan . Ik voelde me vrij geweldig die eerste week, had ook nog even de hoop dat de misselijkheid me misschien bespaard zou blijven, maar op de ochtend van 5+2 wkn werd ik erg misselijk wakker en moest ik spugen. Om vervolgens de rest van de dag niet meer op te kunnen houden en nauwelijks meer te kunnen eten/drinken. (5 dgn later zat ik tegen uitdroging aan bij de huisarts voor medicatie...) Sterkte dames!
zo herkenbaar helaas, ik begon ook met 6 weken het ergste waren/zijn week 8 tot ............??? vandaag ook weer naar de huisarts, nog steeds zetpillen en hopen op geen ziekenhuisopname. brrrrr, allemaal veel sterkte
Heel bizar inderdaad hoe het zo kan omslaan ineens. Ik ben sinds vrijdag echt misselijk geworden en het is er de hele dag. Soms is het eventjes minder,weg is het nooit eigenlijk. Vandaag bij de huisarts geweest en heb emesafene pilletjes gehad. Bij mijn vorige zwangerschappen kreeg ik ze in zetpil vorm maar nu dus gewone pilletjes. Hopelijk gaan ze voldoende werken. Zou graag een keer spuugvrij de zwangerschap door willen komen. Bij al mn zwangerschappen ben ik zo misselijk geweest tot een weekje of 13 a 14. Daarna nergens last meer van en voelde ik me geweldig! Tot ik op het eind loop,dan voel ik me niet meer zo heel geweldig hahaha. Even doorbijten,we weten waarvoor we het doen Voor die mooie wondertjes in onze buikjes
Vandaag weer een stuk misselijker dan gisteren Het is voor een goed doel en heb emesafene pilletjes gekregen tegen de ergste misselijkheid,wat wel wat lijkt te helpen. Maar het is echt een opgave om vooral goed te drinken. Als ik even niet misselijk ben en dus kan eten/drinken dan word ik na het eten/drinken ongelooflijk beroerd. Hoop dat het niet weer zo ver komt dat ik weer aan het infuus in het ziekenhuis terecht kom... Doe mn best te blijven drinken en te eten maar het valt me zo zwaar. Ik geniet zo van de momenten dat ik niet misselijk ben maar dat is elke keer maar van hele korte duur. (sorry voor mijn geklaag hoor,moest het gewoon even kwijt) Godzijdank is dit wel eind van het 1e trimerster altijd weer voorbij.
vanaf week 4 tot nu!!!! Wow wat heftig zeg! Nog elke dag misselijk en overgeven? Heb je hg misschien?