Heb vrijdag een digi met weken indicator gedaan.. niet zwanger. maar nog steeds niet ongesteld en vage kv 2 v5 testen
Ik zie helaas ook niks. Misschien had je een laat ei ofzo. Nog even afwachten en dan woensdag nog eens testen. Succes
Ik zou ook wachten ik ben al een week over tijd 1 nov moeten hebben en nu ook een lichte test en hiervoor 3 wit. En dat terwijl ik bij m'n 1e op de dag al een knal test had. Hoe lastig ook zal nog ff wachten en dan weer testen
Ja dat is inderdaad dus het vreemdde had bij de eerste ook en vroege knaltest. Wel l fijn te horen dat ik niet Alleen ben. Bedankt dames Ik moet gewoon geduldig zijn
Ik zie alleen op de bovenste een vage streep, maar helaas vertrouw ik die op kv testen niet meer. Weet je op hoeveel dpo je zit?
Op die bovenste zie ik ook wel iets. Maar na nod zou je toch wel echt positief moeten testen denk ik. Of je hebt een laat ei gehad. Afwachten!
Ik denk dat dit indrogers zijn. Heb ik ook regelmatig gehad laatste tijd met kruidvat testen. Succes!
Ik zie op de bovenstaande test wel iets heel vaags. Misschien over een paar daagjes nog een testje wagen