Ik voel me zo...

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    zalig!

Eergisteren mn laatste werkdag gehad. Wist ik geeneens whahaha.

Mn contract heb ik niet laten verlengen maar het was niet bekend wanneer mn laatste dag was, ondanks 4 keer vragen en erachteraan gaan bij die bitchesss :D. Bleek dus dinsdag. Spetterend afscheid gehad :') not, maar boeit me gelukkig geen moer.

Dan nu het zalige weer van vandaag, zonnetje loopt stoer te doen met ze felheid, lekker warm buiten, stralend blauwe lucht, vogels lopen te pauperen. Verder mn huis helemaal lekker schoon, eten al opgezet, pastasaus zelf gemaakt, alleen de pasta nog koken straks.Ook kan ik niet wachten tot mn man thuiskomt van zn werk, zit Lucje op de bank lekker RIO te kijken met een koekje en taksi en zit ik hier chill te ZPen omdat alles al gedaan is. Stofzuigen, was is helemaal weg, alles opgeruimd, gedweild.

Heb een heerlijke baan in het vooruitzicht, alle rekeningen betaald,naar de kapper geweest.

In 1 woord, ik voel me HEERLIJK!

Nog meer mensen die zich zalig voelen?

2. mave1978

mave1978 Actief lid

7 okt 2008
    181
    0
    0
    Papendrecht
    Zeker! Hier ook heerlijk genoten van het mooie weer en het huis bijna aan kant. Dochter vermaakt zich in de tuin en moeders zit er in het zonnetje naast met een kopje thee. Life is good :).

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ikke ook voel me heerlijk.

Vanmorgen wel moeten werken maar toen ik thuis kwam had mijn vriend alles al gepoest. Zo fijn!
    Ik heb net buiten het hok opgeruimd en zit nu heerlijk in de zon met een glas ijskoud water te genieten.
    Kan niet beter!!

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ja huis aan kant ook pasta saus gemaakt beetje van mezelf beetje van bertolli
    lekker naar Ooghduyne geweest buitenspeeltuin met mijn mop
    boek mee en heerlijk in de zon de geur van de zee en de duinen op de achtergrond

lekkerrrrrrrrrr voorjaar!

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik maak mn hele saus zelf, is echt 300x lekkerder.

gewoon 4 tomaten pureren, 2 keine blikjes tomatenpuree erdoor krijgen, kaas, basillicum, oregano, knoflook. MMMMM

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    zeker! heb bijna de 37 wk gehaald, terwijl de kans er in zat dat ze haar met 32 weken al moesten halen.. elke dag is nu een klein wondertje..

het zonnetje schijnt, de was is weer droog.. heerlijk! Morgen wordt het nog warmer...

7. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

genieten he..

Ik had vandaag de eerste punctie voor onze icsi poging.. het deed pijn, maar het duurde heel even en de verpleegsters waren geweldig. de uitslag was 15 aangeprikt en 13 eicellen gevonden.. super dus..
    nu lekker genieten van goede nieuws en op de bank rust houden terwijl dat mijn mannetje voor me zorgt.

heerlijk dus..

8. danip

danip Niet meer actief

Ik! Gisteren een goede 20 weken echo gehad :) Mijn man is vandaag aangenomen voor een nieuwe functie, en ik ga straks lekker meisjeskleren shoppen :D Voel me geweldig!

9. danip

danip Niet meer actief

Heel spannend! Succes, hopen op nog beter nieuws over een week of 2 :)

10. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    ja heerlijk dit weer :) kan er echt van genieten

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ooh een meid is zo slecht voor je budget ;)

12. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik ben ook blij vandaag. Wij hadden een meidendagje vandaag. Zoontje was naar de gastouder, mijn man was de hele dag met vanalles voor zichzelf bezig en dochter en ik hebben lekker zitten tutten de hele dag. Voor het eerst samen onder de douche geweest, lekker ingesmeerd en vooral veel geknuffeld, heerlijk!

13. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Niet als je onverwachts van een meid bevalt! ;)
    Hihihi nu was het slecht voor het budget van beide opa's en oma's! :p:D

Ik ben van plan me vandaag heerlijk te gaan voelen. Manlief heeft beide nachtvoedingen gedaan. :) Ik zit heerlijk aan een kopje koffie terwijl mijn moppie nog niet (helemaal) wakker is. :( Ik heb mezelf een lange wandeling met de honden beloofd en een middagdutje. :)

De rest van de huishouding doe ik als ik tijd over heb want een dag met zoveel pijn als gisteren wil ik niet nog een keer meemaken duidlijk de afgelpen weken veelste veel gedaan. :):(

14. danip

danip Niet meer actief

Ik heb het gemerkt! :cool: Tassen vol! haha! :D

15. Nescio

Nescio Niet meer actief

Gisteren voelde ik me ook heerlijk. De zon scheen,alle ramen open, de frisse lentelucht waaide naar binnen, geweldig! Ben als een wervelwind door het huis gegaan met als resultaat dat nu alles lekker gepoetst en gezogen is. Daarna op de trein gestapt en man opgehaald van werk, nog lekker in de stad daar gewandeld en alle terrasjes en pleinen vol gezien. Uiteindelijk thuis en met een goed boek naar bed:D

Ik ben van plan me vandaag weer zo te voelen, maar de zon werkt niet mee en ik voel dat ik nu echt heeel gevoelig ben voor mooi weer.

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    en nu, nu is het weer echt but!

17. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008