wil er spelletjes op kunnen spelen zoals webfeud, moet makkelijk in gebruik zijn. Welke is goed en ben niet bekend met deze telefoons dus wat zijn de nadelen ervan?
Ik heb zelf een wildfire...vind hem ideaal omdat hij lekker klein is! Heb nog niet echt nadelen ontdekt.
Wildfire s Helemaal super! Nog super blij mee! Enige is dat hij niet zo heel veel opslagcapiciteit heeft. Je kan er genoeg op zetten hoor maar als je ook nog 100 fotos hebt dan wil het nog wel is voorkomen dat je een app moet wissen. dit is een bekend probleem, komt omdat het niet zon heel duur toestel is. Maar hoeft verder geen probleem te zijn, ik zou hem zo weer kopen!
Heb nu de desire HD maar heb mn zinnen gezet op de HTC one X, hebbe hebbe hebbe haha maar die komt als het allemaal mee zit eerste week april in de winkels
Grotere geheugenkaart kopen, probleem opgelost Oja en je apps dan wel op de geheugenkaart gaan opslaan!
HIer de sensation XL, vind hem super. Wilde juist graag een grote omdat ik hem ook als e-reader gebruik.
Ik ben ook aan het rondkijken, mijn abo is bijna verlopen. Twijfel tussen Iphone en HTC Senstation XL. Bij bijna alle vergelijkingen komt de HTC als beste uit de test. Denk dat het die dan ook gaat worden....
Wildfire S super toestel klein en toch groot genoeg om af en toe eens wat op te zoeken als het moet. Maak er dagelijks erg veel gebruik van. Inderdaad opslag is niet erg groot maar is voor mij geen probleem inderdaad mogelijk om een grotere kaart te kopen en dan is dat ook geen probleem meer.
Hier ook de Wildfire S.. Met Draw Something gebruik ik meestal maar de iPad haha.. Voor de rest prima telefoon, heb hem ook al echt vaak laten vallen.. Zelfs een keer van de zoldertrap naar beneden en gewoon nog doen!