Hallo dames wil graag met mijn dochtertje van bijna 4 jaar naar een kinderdieetiste toe in rotterdam wie van jullie lopen er ook bij een kinderdieetiste zoek er 1 in rotterdam wie ken er 1 groetjes Citta
Wij lopen bij een kinderdieetist in het Sophia (Rotterdam dus). Dit gaat bij ons dan wel via een KA. (groeit juist slecht)
Waarom wil je naar een diƫtist(e) met haar? Ik zou eerst even naar je huisarts gaan, die kan je doorverwijzen hoor.
Hier bij dietist maar niet dicht bij rotterdam voor kinderen moet je een verwijzing hebben hoor, kan niet zomaar..
ik ben naar de huisarts geweest en die verwijst ons naar kralingen ja dat vind ik iets te ver . waarom ik naar een kinderdieetiste wil met mijn dochter om graag willen weten wat ze wel en niet mag en of ik het nu wel goed doet kwa voeding en gewoon een steuntje in me rug haar bmi geeft aan dat ze 8 kilo moet afvallen gr Citta
Ik loop ook met mijn zoon bij een dietiste. Al vanaf dat hij 2.5 jr is. Hij woog met 2.5 jaar al ruim 26 kilo bij 1m10. Erg zwaar dus. Nu is hij voor zijn leeftijd nog zwaar maar wel in verhouding met zijn lengte. Hij word over 3 weken 5,5 jr en is 1m38 en weegt 30 kilo. Hij gaat erg goed nu maar omdat hij erfelijk hoge cholesterol heeft moet zijn eten op goede wijze bijgehouden worden en zijn bloed elke 3 mnd geprikt worden. Ook word hij elke 3 mnd gewogen en gemeten en in de gaten gehouden hoe het gaat.