ik voel me zooo genaaid!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door paars, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mette

mette Actief lid

18 aug 2010
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me voorstellen dat je heel erg boos bent, maar wat al meerdere malen is gezegd: lees de papieren nog eens goed door. Wát staat daar precies in??? Als het een echte koopovereenkomst blijkt te zijn, dan trek je aan het kortste eind en zul je moeten betalen.
    Als dat het geval is, is dat ABSOLUUT niet netjes van de verkoper, want die heeft je mondeling, waarschijnlijk met opzet, verkeerd voorgelicht. Anderzijds ben en blijf je zelf verantwoordelijk voor wat je ondertekend.

2. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Ja ik weet heel goed dat dit dom is maar ja ik vertrouwde die persoon op wat hij zei. dat doe ik dus nooit meer. en wij hebben gewoon echt duidelijk gezegd dat wij niet wilden kopen dat eerst de financiering rond moest.

Ik zei net tegen mijn moeder dat ik nog wel weet dat hij na mijn handtekening de papieren mee heeft genomen ik vermoed dus nu dat hij toen heeft ingevuld dat we 30 % annuleringskosten hebben als we er van af willen.

Heb daar toen dus nooit bij stil gestaan en niet naar de papieren meer gekeken omdat ik wist dat dit een vrijblijvende offerte was. de papieren bewaard omdat het nog wel zou gaan lukken we de kueken voor die prijs zouden krijgen.

Zo'n vertrouwen heb i dus in de mensen vanaf nu niet meer!!! deze fout maak ik NOOIT weer!!!!

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Maar je hebt de papieren dus nog wel thuis liggen ? En staat daar iets over in, koopovereenkomst etc ? Zoek het goed uit, kijk of je in je recht staat. Zo niet, ben ik er bang voor dat je gewoon moet betalen. Dit zijn gewoon maffiapraktijken, maar helaas ben je er zelf verantwoordelijk voor.

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Maar heb je je papieren nu al doorgelezen? Of heb je ze niet meer? Wat staat daar precies in?

Als er bij is geschreven dat er 30%annuleringskosten aan vast zitten is dit ongeldig natuurlijk. Op een contract mag je niet me een pen dingen bijschrijven, anders kun je een contract zo vervalsen.

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wow wat een naai streek zeg:(

6. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Mijn ouders hebben ook ergens in 2008 een keuken gekocht. we hebben de papieren vergeleken en hun koopcontract ziet er heel anders uit dan de formulieren die ze voor ons hebben ingevuld. jammer dat ik het verschil nu niet weet tussen die papieren maar khoop dat we er wat aan hebben

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Maar WAT staat er nou in jullie papieren? Zijn Bijv. die 30% annuleringskosten er met een pen bijgeschreven? Of staat het gewoon in het contract?

8. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    er is een rondje omgezet. om die 30 %
    het zijn van die dubbelzijdige papieren ( weet niet hoe je het zegt) als je het achterste papier er af scheurt staat ook daar alles op snappen jullie??

maar zoals ik al zei ik weet nog dat die meneer alle papieren mee heeft genomen en pas toen ie terug kwam het achterste gedeelte er af is gescheurd en aan ons is gegeven. ik vermoed nu dus dat die dingen er later op zijn gezet omdat hij ons anders heeft verteld ik heb daar dus nooit bij stil gestaan en de papieren zijn in de kast gekomen er er gisteren pas weer uit gekomen.

man man ben dr beroerd maar ja ik ga dr vanuit nu dat we niet hoeven te betalen we gaan er werk van maken heb gewoon weg dat geld niet.

Mijn vriend gaat morgen samen met mijn vader er langs. zelf ga ik niet mee wind me alleen maar op en heb sinds gisteravond ook behoorlijk buikpijn steeds. die stress lijkt me niet gezond voor mn kindje dus ik hou me er buiten nu!!! voor zover het kan natuurlijk en onbewust ben je er eigenlijk steeds mee bezig.. pfff

9. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Ik begrijp er nog steeds helemaal niks van, heb jij nou zelf wel of niet het contract thuis liggen. Zo ja, wat staat daar dan letterlijk in?
    Staat daar in dat jullie 30% annuleringskosten moeten betalen? Gewoon gedrukt of met de pen bijgeschreven??

10. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Zou je niet een kleurenkopie kunnen vragen van het exemplaar dat zij hebben? Als jouw handtekening en zijn tekst met een andere pen is geschreven, dan zou ik denken dat het er achteraf is bijgeschreven.

11. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    sorrie, tegelijk aan het typen geweest.

12. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Ik neem aan dat bovenstaande dus standaard getypt in de overeenkomst staan maar dat de man er met pen een rondje om heeft gezet ter verduidelijking. Ik ben bang dat het dan erg moeilijk wordt, blijft wel een enorme vuile streek en ik zou als ik jouw was alles en iedereen er bij betrekken. Kassa, radar e.d.
    Hoop dat het goed uitpakt voor jullie! 2000 euro is zonde geld!

13. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    sterkt!

14. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    het is idd zonde geld en heb me nog nooit zo dom gevoeld ik ben altijd heel voorzichtig met dit soort dingen en geef al helemaal geen geld uit wat ik niet heb. dus waarom zou ik zo dom zijn een keuken te gaan kopen als ik geen geld heb???

we komen flink in de problemen als we dit uiteindelijk moeten betalen want dit geld hebben we gewoon niet. dus ja ik weet het ook allemaal even niet meer

15. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nou succes zodra ze langs gaan...
    en probeer je er idd een beetje rustig bij te houden vanwge je beebje maar snap dat dat niet mee zal vallen

16. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een eikels. Noem ze op elk forum !
    Gewoon een vriendin laten gaan met hetzelfde verhaal nu en stiekum opnemen op film of kassa ditmlaten doen.Ook dat er later als de papieren achter zijn geweest iets bij geschreven is. Je hebt dan bewijs dat het hun werkwijze is. En dan natuurlijk wel binnen de bedenktijd afkoelingsperiode annuleren. Moet je even checken hoe dat precies zit.

17. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Ik heb ook ooit een soortgelijk geval meegemaakt, waarbij mij 2.500 euro afhandig was gemaakt door een bedrijf waar wij een auto bij gehuurd hadden tijdens onze vakantie. Ik had geen rechtsbijstandsverzekering, dus dacht dat we kansloos waren. Maar ik heb echt ALLES ingeschakeld wat ik maar kon, zoals: consumentenbond (mijn vader is lid), ombudsman, rechtswinkel, Tros Radar, Vara Kassa, etcetera. Uiteindelijk heb ik de zaak "gewonnen", maar het heeft mij wel enorm veel bloed, zweet en tranen gekost.
    Zorg dus alsjeblieft dat je het er niet bij laat zitten. Dit gun je zo'n malafide bedrijf nu eenmaal niet!
    En geef jezelf maar niet de schuld, want die gladde verkopers praten je gewoon echt in de hoek. Een soort psychische manipulatie. Ze zijn daar zo in getraind, dat ze bij onschuldige mensen alles voor elkaar krijgen.

Nogmaals: op het forum van Tros Radar kun je mensen vinden die je hier echt goed over kunnen adviseren.

18. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Bedankt voor alle tips meiden.

Mijn vriend is vandaag eerst bij onze hypotheek adviseur geweest. hij wil ons helpen met een brief schrijven en dat is zeker gelukt! hij heeft ons geadviseerd om nu alles schriftelijk te doen. er is een hele goede brief die kant op gestuurd aangetekend natuurlijk!!
    Er is in vermeld dat als hier geen gehoor aan zou worden gegeven of dat ze vol blijven houden wij verdere stappen ondernemen. en we hebben gevraagd schriftelijk te reageren. dus als ze ons bellen zeggen we dat ook dat ze ons maar schriftelijk moeten benaderen. zo komt alles wat ze zeggen op papier.

Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken!!

19. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    oh dit is echt zo typisch hun
    wij zijn er ook een keer geweest
    we hadden gewoon moiete met naar buiten gaan
    zo agressief
    wij moesten dat ook tekenen
    dus wij ook gezegd we tekenen niks, toen zei die man praat er rustig even over verder dan loop ik even een rondje
    prima je loopt maar een maar we tekenen nog niks
    toen we wilde gaan was hij er meteen weer en maar weer op ons inpraten
    we zijn toen gewoon naar de uitgang gelopen en buiten op de stoep stond hij nog zijn verkoop brabbel te doen
    daaaaag bekijk het lekker
    asos
    meid heel veel sterkte hiermee
    ik hoop echt dat jullie hieronder uit gaan komen
    kan je 10 keer beter gebruiken voor baby spullen
    liefs kim

20. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Zoals al aangegeven ben je niet de enige.... Op internet genoeg te lezen.... een voorbeeld bijna gelijk aan die van jou...

Link Klacht melden over KeukenConcurrent? Keukenconcurrent « KlachtENoplossing.nl
    Probeer eens contact te leggen en zo samen te strijden...

Deel Deze Pagina