Ik voel me zoooo dom

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Patruusje, 7 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik wist laatst echt even niet ook nou 26 of 27 was :p

2. daneace

daneace Lid

30 okt 2012
    82
    0
    0
    Ik heb er sinds een week ook last van..
    Op het werk moet ik zelfs de dagprogramma's er weer bij pakken! Haha

Gister kwamen we thuis van een rondje met de hond lopen, maar het was nat buiten en er lag geen handdoek meer om de hond af te drogen. Dus ik zeg tegen mijn vriend haal jij maar een handdoek van boven, dan wacht ik wel even..
    Is ie halverwege trap, staat hij opeens stil: 'maar we hebben boven helemaal geen handdoeken liggen'

Tsja;) van dit soort domme dingen dus! Haha

3. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Hier nog een met deze verschijnselen. Gelukkig nog maar een paar weekjes werken en dan hoeft de focus niet meer daar te liggen. Moet mijn collega's ook attenderen dat ze niet te snel moeten praten omdat ik moet meeschrijven om het te volgen. :S.hihi. prive vergeet ik ook nog best veel. Of ik loop gewoon door de woonkamer te dwalen en niet meer weten wat ik van plan was. :(

4. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Hier ook! Als een controlefreak als mij een drama in het begin... Maar heb het moeten accepteren en me omgeving verteld dat ik niks meer onthou☺️VL kan er wel om lahen als ik weer eens iets vergeet..

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Als iemand tegen mij praat, een verhaal verteld, dan luister ik wel maar als het verhaal ten einde komt vraag ik me toch sterk af waar het nu ook alweer over ging? Ik ga dan allerlei onderwerpen af in mijn hoofd wat het zou kunnen zijn waarop het einde van het verhaal goed aansluit... Na afloop grijns ik maar een beetje maar serieus...waar ging het ook alweer over?

Hier ben ik ook normaal degene die weet waar alles ligt. Nu niet meer. Ben van alles kwijt! Zelfs als het voor mijn neus ligt...

Afspraken vergeet ik ook al dacht ik een kwartier daarvoor nog: heej ik moet daar en daar zijn... Vervolgens ga ik wandelen of tv kijken of iets schoonmaken in huis...heel erg schaam me soms kapot!

Afspraken maken gaat ook niet goed. Bij de gyn. dan noemen ze een tijdstip en dan pak ik mijn agenda om het op te schrijven...eh...wat was het ook alweer?
    Dan noemen ze het opnieuw en vervolgens weet ik niet meer hoe ik het schrijven moet...dan moet ik daar zo hard overna denken dat ik weer kwijt ben welk tijdstip...zucht...word moe van mezelf.

Ideetje: is het misschien leuk om je ' domme' acties in een topic te verzamelen? Lijkt me wel grappig! Of is die er al?

6. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ja precies! Dat is het! Zwangerschapsdementie. :D
    Ook hier hoor.
    Vergeet soms ook wat ik ook alweer ging doen of waar ik iets gelaten heb. Of doe dingen die helemaal niet moeten. Vergeet gewoon van alles hihi.

Deel Deze Pagina