Is dit bandenpijn of wat anders?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xSimone, 9 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

#1 xSimone, 9 feb 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2014
    Hoi,

Ik ben vandaag precies 15 weken zwanger. En heb af en toe ene x wel andere x niet (ookal eerder in zwangerschap gehad), een raar gevoel in mijn rechter onderbuik als ik mijn rechterbeen op til om mij bijvoorbeeld aan te kleden, dit voel ik ook als ik wat verder moet bukken om wat op te pakken. Of als ik op een stoel zit en naar voren buk.
    Ook voel ik het als ik loop.
    Ik heb dit gevoel niet, tot heel weinig in mijn linkerbuik.
    Kn dit bandenpijn zijn of is het wat anders?
    Mijn buik is iig al wel aan het groeien!

Ik hoop graag snel op reacties!

Liefs, xSimone

2. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohjaaa dat herken ik als bandenpijn, auw!!

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

Tsja, het is niet echt pijn maar het voelt iig niet fijn!

4. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik heb de vlk even gebeld omdat t echt niet fijn was.
    Hij denkt dat t spierpijn is omdat ik door me rug ben gegaan, en een beetje bandenpijn. Ook moest ik veel drinken omdat t ook darmen kunnen zijn. Als het dinsdag nog zo voelde moest ik weer bellen, maar hij dacht dat het dan wel over zou zijn.
    Moest verder rustig aan doen. Zal me benieuwen. Hopelijk is t snel weg.

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik ben aan t denken aan een blindedarmontsteking. Heb ontzettend veel pijn als ik in me rechter onderbuik druk, op de plaats van me blindedarm. Als ik loop en me rechter been neer zet doet het ook pijn (dus met hobbeltjes).
    Als ik dit morgen nog voel ga ik de huisarts bellen! Ik wil het liefste weten wat het is zodat ik van de pijn en verlost kan worden, en nog liever wil ik weten hoe het met me kindje is! (Echo!?). Maja donderdag het hartje nog gehoord, maar daarna begon de pijn lichtjes en vandaag erger geworden. Heb na mijn idee geen koorts maar wel erg moe, pijn en misselijk! Ik ben bang.

6. Samurai

Samurai Bekend lid

1 dec 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Wat vervelend! Bij een blindedarmontsteking heb je vaak pijn die doortrekt naar je maagstreek en uitstraalt als een kruis (twee familieleden hebben dit gehad). Ik ben net zover als jij en heb ook vaak forse pijn, maar bij mij komt dit door mijn darmen. Tja, als de pijn toeneemt en je kan bijv zelfs niet meer rusten of slapen, zou ik zelf de dienstdoende arts bellen hoor.

7. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Als de pijn tussen 2 en 6 uur zoveel veranderd is dan zou ik nogmaals de vk bellen. Blindedarmontsteking kan je echt niet een nacht mee blijven doorlopen. Als de pijn constant is en niet afneemt als je rustig zit of ligt dan zijn t niet je banden. Die zouden dan echt wel moeten ontspannen. Succes!

8. xSimone

xSimone Niet meer actief

Bij zit of lig heb ik geen last alleen als ik druk of rare bewegingen maak! Ontlasting is harder als normaal denk ik!? Maar doet geen pijn in me buik bij ontlasting.
    Met liggen valt t redelijk mee.. ik wacht het af tot morgen misschien is het idd spierpijn/bandenpijn en is t na een nacht slapen beter.

9. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bandenpijn kan echt heel zeer doen hoor! Je verwacht dat niet tenminste dat had ik. De gyn zei dat dit zo een paar dagen flink aan kan houden en dan weer zakken. Klopte bij mij ook. Vooral als ik op het toilet zat en dan mijn rechterbeen iets moest verplaatsen, oh men wat pijnlijk.

10. zwendel

zwendel Niet meer actief

heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook gehad, vk dacht toen aan blinde darm, naar ziekenhuis geweest en gelukkig niet de blinde darm, zelfs nog naar mijn nieren gekeken ook alles goed. uiteindelijk geen verklaring voor gehad.

11. xSimone

xSimone Niet meer actief

Als dit bandenpijn is hoop ik dat dit niet vaak gebeurd en gauw over is! Gadver wat een pijn!

12. xSimone

xSimone Niet meer actief

#12 xSimone, 10 feb 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 feb 2014
    Kom net bij de dokter weg. Waarschijnlijk blaasontsteking! Zat ook iets bloed in de urine. Jek eng. Maar t probleem was nu dat ik allergisch ben voor de antibiotica kuur 'amoxcicicline' of hoe je de naam schrijft. Weet niet of t nu nog zo is hoor. .. maar nou moest ie een andere kuur zien te vinden! Vanmiddag kan ik hem ophalen. Zolang die kuur naar geen risico voor de baby mee brengt! :O wel eng hoor.
    En als deze kuur niet aanslaat moet ik maar even aangeven dat ik toch amoxcicicline moet proberen!
    Zal wel "iets ontsteking" in urine, dus hij zei het kan wel blindedarm zijn, maar hij denkt toch echt op blaasontsteking. Hmmm.
    Zal ook wel wat bandenpijn en spierpijn bij zitten.

Deel Deze Pagina