Wij zijn vanaf mei bezig om zwanger te worden, dit lukt helaas tot vandaag niet. Het geeft niet hoor ik heb al 2 prachtige kinderen waarvan de jongste net 10 jaar oud is. Echter heb ik sinds ik gestopt met de pil bent weer vreselijk last van buikpijn en pijn met sex. Nu weet ik weer waardoor ik de pil slikte en ook doorslikte. Onregelmatige menstruaties, duizeligheid, buipijn, puisten, endometriose het speelt allemaal de kop weer op Ik heb 2 menstruaties gehad na mei netjes op tijd echter vanaf augustus niet meer. Vandaag eindelijk ongesteld geworden wat ben ik toch blij weg met die onzekerheid. Wij hebben gezamelijk besproken om weer de pil te slikken en onze hoop op de 3e achter wege te laten, mijn buikpijn en last van gemeenschap doet te zeer. Ik heb al 2 oudere kinderen resp 10 en bijna 12 jaar. En ze worden ook ouder heeft ook weer zijn voordelen. Dus slik de pil weer en ga hem doorslikken en geniet lekker van mijn kindjes Ik blijf nog wel hier mee lezen en wens iedereen veel heel veel succes met zwanger worden
wat jammer wel een lastige beslissing denk ik.. maar die pijn is zeker ook niet alles...! kan de dokter er niks aan doen?