Hallo allemaal, Ben benieuwd of er nog meer dames wachten op hun eerste natuurlijke menstruatie? Ik wacht nu al 64 dagen en nog niks. Ik weet bijna zeker dat ik 8 september cervixslijm had. Heb 2 dagen geleden 's avonds getest en negatief. Denk dat mijn lichaam het nog moet uitvinden na het stoppen met de pil. Wie wacht nog meer al langer? Voel me zo alleen, alle meiden die ik ken hebben gelijk een mooie cyclus.
Ik heb 169 dagen moeten wachten op mijn eerste natuurlijke menstruatie. Heel normaal, maar wel heel vervelend! Het kan helaas lang duren, voordat alles weer op gang komt.
Hier in juli 2013 Mirena verwijderd en herstel cyclus zou dus sneller moeten gaan dan na pilgebruik. Eerste menstruatie was pas in maart 2014... Tja, geduld opbrengen is zeeeeer lastig..
Ontpillen is naar; sterkte daarmee! Ik werd in 8 maanden niet ongesteld en ging toen onderzoeken laten doen. Sindsdien de medische molen in, uiteindelijk zwanger maar geen eigen cyclus terug.
Dank je! Zo zie je gelukkig dat alles mogelijk is Veel succes! Maja, bij mij bleek er ook iets mis dus vandaar delange cyclus; is eigenlijk geen cyclus. kans is groot dat ik 'm nooit terugkrijg.
Vreselijk dat lange wachten op je menstruatie! Ik hoop dat mijn lichaam z'n ritme heeft gevonden, ik had vorige maand mijn eerste cyclus van 33 dagen.
Ik wacht ook nog steeds, sinds 19 augustus. Wel paar bloedingen gehad maar durf dat geen menstruatie te noemen. Hoe voel jij je? Mijn buik voelt echt heel erg opgezet.
@gemini020 heb ook een hele opgezette buik al dagen en mesntruatie buikpijn en rugpijn. Ben vandaag naar de huisarts geweest en die zei mocht je na 6 maanden nog steeds niet ongesteld worden gaan ze een inwendige echo doen. Dus hopen dat ik gewoon in een van deze weken doorkomt. Hoe voel jij je verder?
Ik voel me verder prima maar ik ben herstellende van Pfeiffer dus is lastig inschatten (moeheid ed wijt Ik aan Pfeiffer). Ben 1 dag nogal emotioneel geweest, had de twee dagen daarna die bloedingen. Ik ga morgen testen en anders misschien ook huisarts vragen. Misschien staat die van mij er anders in ivm persoonlijke situatie ook
Hier heeft het anderhalf jaar geduurd nadat ik gestopt ben met de pil! Eerst +/- 5 maanden geen menstruatie, dan 2 maanden wel, dan verdween het weer 5 maanden en zo ging het door.. en toen ineens vanuit het niets ZWANGER !!! Dus het kan alle kanten op
Super irritant! Heb 12 jaar de pil geslikt en gestopt in juli.. eerste cyclus 30 dagen en nu zit ik op 42 en er is nog steeds niks. Eigenlijk mag ik helemaal niet klagen als ik hier mensen voorbij zien komen met 100+ dagen.. maar het is gewoon irritant dat wachten! En dan voel ik weer ongestelheidskramp, naar de wc.. helemaal niets!
Ik heb na 200 dagen (precies :O) mijn eerste natuurlijk menstruatie gehad. Net voordat ik begon met medicijnen voor mijn schildklier. Ik vond het echt verschrikkelijk om zolang op een wachtbank te zitten. Hopelijk komt die van jouw wat sneller op gang!
Ik ben sinds juli 2013 aan het wachten op een natuurlijke eisprong, maar tot op heden niets. Loop ondertussen bij de gyn. zie hiervoor mijn onderschrift.. Hopelijk blijft het bij jullie bespaard Ik klets zelf in het clubje "meer dan 100 dagen niet ongesteld" of zoiets.. Daar tref je meer vrouwen aan die geen natuurlijke eisprong hebben of er erg lang op moeten wachten.
@ Leaf, jeetje wat heb je lang gewacht. Bij mij tot op heden nog niks... hoop dat je snel zwanger bent! @Naturel jeetje ik gun t niemand zo. Hopen dat je snel zwanger bent!!