ik voel mij doodongelukkig

Discussie in 'De lounge' gestart door Sacha89, 9 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

#221 Elmyra, 12 aug 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2018
    Kan ts dan niet de huur per direct opzeggen bijvoorbeeld of hoe zou ze dat kunnen doen zodat hij verantwoordelijk word voor het betalen van de huur? Dan moet hij dat zelf gaan dokken want zij betaald nu de vaste lasten. Wat een ellende zeg ... heb je zo’n agressieve bloedzuiger in je huis en dan krijg je hem er dus ook nog niet zomaar uit.

@Sacha89 ik zou wegwezen daar. Ik mag aannemen (en hopen) dat je iig eerst bij je ouders terecht kunt al is het maar een paar nachten. Zorg voor hulp die de meest belangrijke spullen mee kan nemen en wegwezen daar ... desnoods onder toeziend oog van de politie. Hoe dan ook dit verdient niemand en ik krijg er persoonlijk echt de kriebels van dat hij dus nu gewoon bij je in huis is!

2. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Je kunt jezelf van het huurcontract af laten schrijven. Dat kost je een mailtje. Zo geregeld.

Elmyra vindt dit leuk.
  3. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Pff nou dan zou ik dat doen en wegwezen daar! Alles beter dan met zo iemand onder een dak. Voor jezelf en zeker voor je kind en ongeboren kind!

4. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Dit inderdaad. En dan is het dus even afhankelijk van de kleine lettertjes bij de verhuurder of hij mag blijven. Geen idee of hoj inkomen heeft, maar het kan hem lastig gemaakt eorden en het mooie is: door zijn eigen stomme schuld. Zij moest toch vertrekken? Nou prima... dit zijn de gevolgen.

Elmyra vindt dit leuk.
  5. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Waarom nagaan of hij daar kan blijven of niet?
    Niet het probleem van TS toch?

Elmyra vindt dit leuk.
  6. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Nee..niet haar probleem. Maar ze kan bij de woningbouw natuurlijk wel even ",out of the blue" informeren. Het is maar dat ze even alert zijn.

puzzelstukje vindt dit leuk.
  7. Sacha89

Sacha89 Lid

9 aug 2018
    22
    86
    13
    Poging gister ook niet gelukt.
    Ik ben er zelf uit gegaan en ben naar een blijf van mijn lijf huis gebracht. Aangifte ook gedaan.

Bedankt voor jullie steun. Sommige mannen, zijn onvoorstelpaar psygisch niet in orde. De mijne was er een van. De meiden die me hebben gesteunt en zelf ervaring in een soortgelijke situatie hebben gehad wil ik een hart onder de riem steken: jullie zijn echt heel sterk! Weees trots op jezelf dat je je door een moeilijke fase in je leven hebt gesleept. Respect.

Deliana, Fennec, Madelie en 12 anderen vinden dit leuk.
  8. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Goede keuze! Komt allemaal goed, heeft alleen tijd nodig. Denkt eerst maar aan de naderende bevalling. Sterkte!

9. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Goedzo! Het lijkt me vreselijk wat je doormaakt maar jij en je kindje(s) zijn nu veilig! Respect voor jou dat je eruit hebt durven stappen en aangifte hebt gedaan. Laat je vandaag van het huurcontract verwijderen dan moet hij voor de kosten opdraaien! Wat een ontzettend naar figuur zeg hij verdient geen partner en ook geen kinderen.

Marchella vindt dit leuk.
  10. Betsy

Betsy Niet meer actief

Heel veel sterkte. Ik hoop dat je snel een plekje vind voor jou en je kindjes.

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Heel veel sterkte!

12. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Je mag ontzettend trots zijn op jezelf!

qwerty123 vindt dit leuk.
  13. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat je nu veilig zit. Er zal vast nog veel geregeld moeten worden, maar er zullen nu ongetwijfeld mensen om je heen verzameld zijn die deze pad al eens bewandeld hebben en precies weten van hoe of wat.
    Hopelijk nu even adem pauze. Om te bezinnen wat er nu de afgelopen dagen allemaal is gebeurd.
    Hoe is je peuter eronder? Hoe gaat het daar mee?
    Sterkte samen! ♡
    Ooit laat je deze tijd achter je en komt de tijd om te helen. Jouw toekomst wordt alleen maar mooier en beter. Ook al lijkt dat nu nog even niet zo!
    Hou vol! Sterkte!

Zusterke en Marchella vinden dit leuk.
  14. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Heel veel sterkte!

15. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Je bent een topper! Blijf in jezelf en je kinderen geloven!

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Heel veel sterkte!
    Je bent een enorm sterke vrouw!!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Als jullie aparte rekeningen hebben, kijk dan of jij op jouw rekening de kinderbijslag ontvangt. Als dat niet zo is, kun je dat wijzigen op de website van SVB

Zusterke, Aegyo en Elmyra vinden dit leuk.
  18. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.950
    1.713
    113
    Vrouw
    Respect voor jou!
    Heel goed dat je deze stap voor jezelf en je kinderen genomen hebt.
    Alles komt weer goed!

19. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Heel veel sterkte en kracht toegewenst!

20. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Wat een gerustelling te weten dat je veilig zit. Dit had je allemaal ook niet kunnen bedenken en inderdaad was fijn als hij dan zelf was gegaan. Maar voor de huidige situatie is dit het beste. Sterkte.

Deel Deze Pagina