Pff wat heftig, ben je aan de ene kant verlost van wat ellende, wordt je aan de andere kant van je vrijheid beroofd. Hoe lang duurde het voor je die vrijheid weer terug kreeg?
Voor mij was het 6 wkn. Maar er waren meiden die er al langer zaten. Het is de bedoeling dat je er niet te lang blijft. Maar helaas is het niet altijd te realiseren om eerder weg te gaan
Super heftig voor je zeg! Ik vraag mij af, is het dan ook zo dat als je daar weg gaat je in een ander deel van ned gaat wonen ivm ex?
Ja. Er word met je mee gezocht naar een woning. Maar het zou natuurlijk stom zijn om weer in dezelfde regio te gaan wonen.
Gelukkig bestaan er blijf van mijn lijf huizen, maar wat ontzettend heftig ... Niemand zou zoiets mee mogen maken .
Idd precies zo je het zegt. Ze bestaan gelukkig maar het is echt heftig lijkt me. Je bent veilig maar het geeft ook een hoop vrijheidsbeperking. Maar liever dat dan ten prooi vallen aan een doorgedraaide ex of ander persoon. Lieve @Sacha89 zoals je ziet hebben we in deze tijd aan je gedacht. Ondanks dat je zo beperkt in contact was. Ik hoop dat je leven snel wat beter wordt al zal het voorlopig erg pittig worden en zijn
Wat een heftige ervaring... Weet je toevallig hoe het dan zal gaan als ts gaat bevallen binnen nu en komende 4 weken? Ook in geheim, zonder enig contact met iemand?
Die ervaring heb ik niet. Ik durf het niet te zeggen. Dat ligt wrs ook aan de hoogte van nodige bescherming.
Dapper van je TS! Veel sterkte voor komende tijd. Jij komt er wel! Aan je instelling en wilskracht zal het niet liggen zo te lezen. Succes ook met je naderende bevalling en de heftige tijd waar je nu doorheen gaat