Tja.. verstand zegt einde maken en gevoel houd van hem. Toch verkies ik dit keer mijn verstand boven mijn gevoel, maar wat doe je in een situatie als hij er niet uit wil? Zelf weg gaan? Hoogzwanger en nog eens een kindje? Is lastiger dan het lijkt
Ik gooide hem het huis uit! Of ie wou ofniet. Z’n spullen lagen voor de deur, en de deur was op slot! Desnoods had ik nog iemand in huis wat kon ingrijpen als de situatie te ver zou gaan. No way. Dat deze imbeciel nog in MIJN huis bij MIJN kinderen kwam! Wat wil hij doen?! De politie bellen?! Nou 101% zeker dat hun jou in je recht stellen! Mocht ie t mooi voor de rechter spelen. Maar dat zal meneer waarschijnlijk toch niet doen, want dat zijn een hoop kosten. En zoals ik het hier lees van jou, geeft ie liever als z’n centjes uit aan andere dingen.
Heel makkelijk gezegd van buitenaf. Maar dit soort dingen groeien wel he. En je wil ook niet zomaar alles ‘opgeven’ wat je hebt opgebouwd. Het is niet een kwestie van wakker worden en beseffen dat het niet helemaal lekker zit. Het is op een gegeven moment een druppel. Maar wel goed advies om eigen tekst eens door te lezen en te zien wat je schrijft en dit te beseffen. Dan weet je misschien diep van binnen je eigen antwoord al?
Misschien moet je dat maar eens gaan doen dan. Als ik met zo'n verhaal bij mijn ouders en vrienden zou aankomen reken maar dat hij diezelfde dag nog op straat stond.
Je hebt geen werk en zit de hele dag thuis, maar toch betalen jullie een huurhuis en alle kosten van jouw inkomen? Ik snap het even niet.
Waarom vond vond je het een goed idee om je nogmaals te laten bevruchten door deze waardeloze zak hooi?
Wat een egoistische kwal!! Een vraag; wat is er aan hem,waar je van houd.Of geef hij je alleen maar een vertrouwd gevoel. Waarom een kindje erbij als hij altijd al zo is geweest? Kies voor jezelf en je kinderen,je bent al ALLEEN!
Hij is niet alleen egoïstisch, zij ook. Ze durft de zweep niet te laten regeren. Scheiden/uit elkaar gaan is niet leuk, maar KOM OP zeg. Je zo laten domineren is gezellig. Ja.. als rollenspel kan het heel leuk zijn, maar je hele leven laten beïnvloeden omdat je ergens in je grote teennagel nog van hem houd? Ik zou er voor passen, en TS zou dat ook wel willen geloof ik.
Je kan het wel naar hem schreeuwen, maar het gewoon doen zonder enige waarschuwing maakt veel meer impact. Een deurmat als vrouw is totaal niet aantrekkelijk. En je hebt uiteindelijk alleen maar jezelf daarmee.
Waarom zet je hem er niet uit dan? Financieel red je het zonder hem en het huis staat OOK op jou naam. Ik zou een tas met zijn spullen klaarzetten, een familielid inlichten en hem samen bellen en informeren dat zijn spullen klaar staan en dat hij nog meer tijd met zijn vrienden mag doorbrengen. Het is toch gewoon te bizar voor woorden dat hij een paar dagen verdwijnt en dat je niet mag weten waar hij uithangt, terwijl je 38 weken zwanger bent.
Per direct eruit zetten. Je doet toch al alles alleen. Het enige is dat jij nu de knoop door moet hakken. En ja, dat is super eng. Maar trust me: je gaat er zoveel op vooruit. Het klinkt niet alsof hij een liefdevolle vader is en eerlijk gezegd betwijfel ik het of hij de kinderen later in een omgangsregeling wil gaan zien, omdat het totaal niet overkomt alsof hij er een zier om geeft. Ik zou 'm dan ook niet bij de bevalling willen hebben. Ik hoop dat je een goede beslissing kan maken. Hoe dan ook wil ik je veel sterkte wensen. Je kunt het!
Ik zou al zijn spullen voor de deur neerzetten in zakken, en de sloten vervangen. Je familie en vrienden op de hoogte stellen, desnoods dit topic laten lezen, en zorgen dat er continu iemand in de buurt is zodat je niet alleen bent. Een scheiding aanvragen, contact opnemen met de woningbouw e.d. en via een advocaat oid het huis op jouw naam alleen laten zetten. (weet niet exact hoe dit werkt want wij hebben een koophuis) Ook de bevalling zou ik alleen doen. Dikke doei lapzwans.