Hallo dames, Morgen ben ik 5 weken zwanger. Heel pril natuurlijk en na 2 miskramen ben ik ook heel erg bang dat het weer mis gaat. De afgelopen dagen heb ik om de dag een slechte dag. Afgelopen zaterdag had ik ineens zo'n sterk gevoel dat het die dag mis zou gaan. Ik had geen pijnlijke borsten meer, een dof onderbuik gevoel, maar ik was nog wel vreselijk moe en moest vaak plassen. 's Avonds kwam de pijn in mijn borsten weer terug, ik was zo opgelucht! Gister was er niks aan de hand en kon ik van alles genieten, maar vandaag.. Ik ben vanochtend gewoon naar mijn werk gegaan, maar ik was zo misselijk. Rond een uur of tien zei ik tegen mijn collega's dat ik naar huis ging, ik trok het niet meer. Ik werd ineens heel emotioneel. Toen ik thuis kwam, ik was blij dat mijn man vandaag vrij was, barstte ik weer in tranen uit. Daarna ben ik een paar uur gaan slapen. Nu voel ik weer die pijn in mijn borsten niet en sinds ik wakker ben kan ik nog steeds om alles huilen en heb ik weer een dof gevoel in mijn onderbuik. Vreselijk is dit. Ik ben zo bang dat het weer fout gaat en zwanger worden gaat al niet zo makkelijk.. Heeft iemand hier ook ervaring mee en hoe kom ik van dat gepieker af?
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Het is heel begrijpelijk dat je je zorgen maakt. Ik had dat ook. Het is gewoon heel spannend als het al een paar keer mis is gegaan. Je gaat op alle symptomen letten, maar probeer het los te laten (makkelijker gezegd als gedaan..) Er zijn ook mensen die helemaal geen kwaaltjes hebben en het gewoon goed gaat.Hou in gedachten dat het vaker goed gaat dan dat het mis gaat! Ik vond het ook vreselijk spannend, maar kijk hoever ik ben Probeer te genieten, maar accepteer ook dat je je gewoon meer zorgen maakt als het al een paar keer mis is gegaan! Ik duim voor je
Bedankt voor je reactie Wenda! Ik ben nog steeds ongelooflijk moe en emotioneel en misselijk. Wil ook niet eten. Ik weet dat het laatste niet goedis, maar het blokkeert allemaal. Mijn man heeft net iets voor zichzelf gekookt, maar ik word niet goed van die lucht haha! Het is inderdaad moeilijk om het los te laten, je gaat toch automatisch vergelijken met de vorige keren. Hopelijk blijft het plakken deze keer, we zijn er klaar voor! Jij ook gefeliciteerd!
Ik vind je openingspost erg hormonaal, dus dat is juist hardstikke goed moe emotioneel en misselijk zijn echte zwangerschaps symptomen. Probeer je een beetje te ontspannen en bedenk dit: je bent nu al moeder, en je zult je voor de rest van je leven zorgen maken om het welzijn van je kind, hoe oud hij/zij ook zal zijn.. wen er maar aan Komt allemaal goed!!! :-*
Lieve pascale! Na je bericht te hebben gelezen, zou ik zeggen ga maar lekker genieten meid! Want ook dat emotionele zijn pure hormonen! Haha! Probeer te genieten, het is allemaal al heftig genoeg! Je te veel zorgen maken is ook echt niet goed! Lees een boekje, ga wandelen of doe iets ontspannends! Natuurlijk ook: GEFELICITEERD! Misschien wil je bij ons clubje? Mama's van jan/feb/mrt 2015. Succes en hou je taai! Liefs
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap ♥ ik hoop met je mee dat alles goed mag gaan. Dat emotionele en angstige heb ik ook gehad, naar is dat! Rust goed uit en eet dingen die je wel verdraagt! Een lekkere smoothie van fruit en yoghurt... sterkte
Proficiat. Mijn kwaaltjes (voor zover die er al zijn) komen en gaan, is geen pijl op te trekken. Maar je post schreeuwt 'Hormonen' naar mijn idee. Rust goed uit en probeer positief te denken.