Ja lekker makkelijk constant naar anderen wijzen. Uiteindelijk was jij degene die in 3 dagen tijd 2 topics opent waarin je op instorten staat en zegt ten einde raad te zijn en vervolgens verteld dat haar kind met bestek en auto's gooit en bijt . Maar goed, succes ermee.
Geen grenzen geven, in alles zijn zin geven, belonen met snoep, lachen als je kind gooit met bestek is mijns inziens ook niet voorzichtig zijn met je kind. Daarbij zijn de meeste kinderen wel dolblij met hun mama, heeft niks met opvoeding te maken Het is geen schande om hulp van buitenaf te vragen, en ik hoop ook van harte dat je dat gaat doen ipv zelf te blijven aanmodderen
Umm Dit is bedoeld voor hele rotte opmerkingen naar mij toe.ik ben niet gelijk zwanger kunnen worden maar duurde zeker 10 maanden voordat ik zwanger werd. Terwijl ik de moed wou opgeven werd ik wonder boven wonder zwanger en ow als ik die gevoel terugdenk ik was zo trots!. Ik werd niet normaal ongesteld dus kon ook niet gelijk zwanger raken .niet oordelen ja ik was jong. Ik zat op schol en had stage. Had alles op een rij even bij me vader gewoond en snel huisje gekregen met vriendjelief. Ik werkte en deed alles voor me kind om goed leven te geven. Ik was dus heel volwassen bezig. Zijn genoeg moeders op zwangerschap pagina die denken maar ze doet toch niks verkeerds maar die zeggen dat niet.
Waarom kijk je alleen maar naar andere en quote je hier eigenlijk een link naar. Je probeerd of aandacht te krijgen en medelijden met dit verhaal terwijl je weet dat je iets niet goed doet en die andere topics heb ik ook gelezen en gaan ook hierover. je neemt ten eerste hulp niet aan. en ten tweede schuif je alles op een ander verhaal, wat doe je hier dan op de site. je vraagt om hulp eigenlijk als je een topic start maar zegt dan weer dat je geen hulp wilt en het zelf wilt doen en val je de mensen hier daarop aan. je bent erg negatief, maar dan zeg je weer dat alles prima gaat. ? I don't get!!
Jawel heel snel haha wou nog keer reageren Ontopic Daarom heb ik pijnlijk die reacties ervaren. Omdat niet makkelijk was daarom ook reden dat ik zo reageer en minder streng ben
Toch moet je je eigen verhaal niet naar voren brengen over je verleden. want alles heeft een achter grond waarop iets gebeurd, dat begrijp ik volkomen. maar als je hier een verhaal begint erop word gereageerd, je aangevallen voelt en dan steeds naar anderen mensen met hun kinderen wijst terwijl je zelf steun hier zoekt op een vage manier en dan medelijden verwacht door zo'n verhaal te sturen, dat komt zo verkeerd over.
Ik ben mijn verhaal kwijt Ik kom niet meer op topic .reageren hoeft niet meer. Ben blij dat ii me verhaal heb kunnen doen
Ik vind dat je het erg verkeerd aangepakt heb hier. Niet alleen hier maar ook in de andere topics. en daarbij wil ik zeggen niemand verbied je om weg te gaan, mij geeft het gevoel als je weg blijft juist jezelf laat kennen. je kan toch normaal op een volwassen manier hier op in gaan. je hebt geen ruzie hier ofzo? mensen willen je alleen maar helpen en voelen zich anders machteloos als ze willen helpen en er dan op een raare manier word gereageerd. ? Je doet je best natuurlijk, DUhh je wilt het beste voor je kindje. maar je moet alles hier alleen als steun zien. Als je hier iets vraagt en iemand reageerd erop en je dan ineens zegt geen hulp te willen is het een beetje zonde om daar een topic voor te starten toch>?
Ik vind dat mensen moeten bessefen wat ze reageren. Je ken mensen super erg raken Maja ben weg zal niet met hier komen.
Daar zegt niemand toch ook wat over? Het gaat erom wat je NU doet mbt je kindje... En als je er zelf niet helemaal uit komt wbt opvoeden is het juist dapper om hulp te vragen... Niet via dit forum, maar professionele hulp.
Sanne ik krijg hulp maar zal kijken voor meer hulp . inderdaad ik moet het niet met topics regelen maar in het echt!
Je blijft om hulp vragen, mensen gaan er serieus op in en vervolgens doe je er niets mee, beledig je andere mensen (omdat hun reactie je niet aanstaat) en voel je je aangevallen. Ben dan ook "mans" genoeg om open te staan voor andere mensen, in plaats van alleen maar met excuses komen waarom je zoontje met spullen gooit of slaat, waarom je zo moe bent, waarom je niet streng bent enz. Neem je verantwoordelijkheden, je hebt een kind. Er zijn genoeg moeders die jou hier willen helpen of advies willen geven, maar het moet wel van twee kanten komen. Je zegt al drie keer dat je weg bent van dit topic. Maar toch blijf je posten?
Ik probeer een beetje op mn lijn te letten. Sinds de topics de lucht in schieten hier de laatste tijd, eet ik veel te veel popcorn
Hulp nee hoor. Is niet nodig vooral niet hier waar je erg vervelende reacties krijgt. Ik vibd dat je moet rekening houden met posts.hier worden wel meer vrouwen afgemat op topics