Ik voel mij zo genaaid!!

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Das echt wel een rotstreek!

Ik hoop dat ze hem gauw vinden en jij alsnog het echte geld ontvangt en kleren kunt kopen.

2. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ontzettend tof van je moeder :) fijn dat de broek jouw wel past. Voor je het weet heb je die 200euro weer terug gespaard en kun je gaan shoppen meid! Hou je ons op de hoogte, hoop dat ze die lelijke dief oppakken. Ben toch wel benieuwd of ze hem te pakken zullen krijgen, ik hoop van wel!

3. wachtend

wachtend Niet meer actief

Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden (als ik zelf al wat hoor :/ ) Zei al tegen mijn man eigenlijk moet ik hetzelfde nog een keer flikken dan wel bij iemand anders thuis en als hij dan binnenkomt hem met ti-ribs vastbinden en de politie bellen :D (ik kijk teveel politieseries vermoed ik) :D

Mijn ergste woede is geluwd al heb ik wel de hele tijd zo'n k*t gevoel van binnen :( Het vertrouwen is weg, die vent is hier binnen geweest heeft gezellig gebabbeld met mijn zoontje, man en mij. Mijn man die erop getraind is dit soort dingen te zien... met alles hadden we rekening gehouden behalve met vals geld :(

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is shit zeg.
    Er is veel vals geld in omloop.
    Ook hier in de buurt.

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ooh wat erg zeg. Ik spreek vanuit mijn werk weleens mensen die nietsvermoedend vals geld in handen hebben gehad wat dus ook ingenomen is. Vind het altijd zo erg.

6. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
  7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ahhhhhh wat sneu..

Hoe durven mensen zoiets te doen! Wat intens gemeen

8. wachtend

Vandaag de aangifte laten maken en het "vals geld" ingeleverd. Helaas kan de politie niets doen (zeggen ze). Nu wil het dat ik dus iemand ken binnen de KLPD met veel connecties, deze persoon neemt volgende week mijn aangifte mee naar het werk en gaat even kijken wie er wat mee kan doen.

Ze zijn zo sluw want het is om het zo maar te zeggen mijn woord tegen het zijne. Hij kan altijd beweren dat hij er niets vanaf wist.

Ik moet ook zeggen dat dit mij nog het boost maakt dat er dus iemand is die zo gewiekst is dat hij iemand doelbewust zo goederen afhandig maakt.

Ik zei tegen mijn man nu moesten wij niet noodgedwongen die telefoon verkopen maar hoeveel mensen die gewoon niet rond kunnen komen zijn genoodzaakt dingen te verkopen om wat eten op de plank te krijgen of om een rekening te betalen :(

Dat zei ik ook tegen die politieman "hoe moeilijk is het om een valse telefoon op marktplaats te zetten en die gast die belt wel!" dan hebben jullie hem!! Maar nee mevrouw zo werkt het niet... En het valse geld, dat gaat door de versnipperaar.

9. wachtend

Ik hoorde het ook helaas :( Hier is het in de Randstad :( En mijn "briefjes" waren zo goed dat zelfs het watermerk erin zat alleen als je voelde zat er op 1 bepaald deel geen ribbeltjes en als je hem onder de UV lamp hield zag je geen andere kleuren opdoemen.

Deel Deze Pagina