Hoi, Ik heb veel last van constipatie, en ga moeilijk af op de wc. Nou moest ik gister nodig, maar het wou er niet uit Op een gegeven moment *Ahum* Liet ik een scheetje haha, en daarna gelijk geplast. Maar bij het afvegen zat wat slijm.. en in de wc zat een grote sliert slijm.. met volgens mij wat bruin bloed? Ik ben nu 32 weken zwanger zou dit een slijmprop kunnen zijn? Of zal het te maken hebben met mijn Constipatie + Anale ongemakken om het maar netjes te noemen.. Want ik weet nou niet of het uit me achterste of voorste kwam haha. Lekker verhaal weer maar ik moet het toch kwijt, en voel me hier niet op me gemak bij eigelijk. Kan iemand mij helpen? Liefs
jah hoor dat kan je slijmprop aan duiden! hoe jij het omschrijft had ik ook. een dag later nog een deel.
Mocht het je slijmprop zijn zou dit niet erg zijn hoor meid. Heb diverse kennissen die hun slijmprop ook vroeg verloren zijn maar met 41 weken pas bevallen zijn. Geloof dat zoiets zichzelf ook weer aanmaakt als je het te vroeg verliest. Maar je kan natuurlijk je vk hierover even bellen, misschien ben je er dan geruster op.
met slijmprop verliezen hoeft niet altijd te zeggen dat je snel gaat bevallen. je kan er zelf mee over tijd mee raken. als je het niet vertrouwt of je heb vragen stel ze aan je vk of gyn. hun kunnen je beter met je vragen beantworden. ik ben me slijmprop verloren met 34 weken.(1 deel dan) met 35 weken de ander deel van de slijmprop. en 36 weken en 2 dagen ben ik bevallen. bij mijn is het wel allemaal heel rap gegaan.