bandenpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door dnise, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    ik wist niet dat dat zoooo'n zeer kon doen!!! :(

het lijkt ook wel of het er in 1x in is geschoten!!.. zitten doet zeer liggen doet zeer :(

wie herkent dit nog meer zo erg??
    Het lijkt wel of ik 100 situps heb gedaan... en de pijn zit ook hoofdzakelijk op navelhoogte...
    Het is toch wel bandenpijn?? heb het in ieder geval nog nooit gehad.. en kan toch al zo stressen en onzeker zijn merk ik de laatste tijd... als ik me kindje een dag niet voel kan ik ook al in de stress raken... pfff meiden wie stelt me gerust??

2. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Meis, niet teveel stressen maar lekker genieten van het wonder in je buik :D

Ik had ook enorme bandenpijn en vanaf week 18 had ik ook al fysiotherapie vanwege bekkeninstabilliteit. Ik was ook elke keer helemaal in de stress als ik de kleine een dag niet had gevoeld. Maar op dat termijn is het blijkbaar normaal en geen rede tot paniek...

Meis, nog heel veel succes met je zwangerschap....het is meer dan de moeite waard, maar dat zal je merken als het kleintje op de buik ligt :)

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Niet te veel stressen meid:)
    Je zal waarschijnlijk een verkeede beweging hebben gemaakt en daardoor voel je nu die spierpijn, kan geen kwaad hoor, had ik ook heel vaak bij de 1e:)
    Als je het zelf niet vertrouwd zou ik de vk even bellen:) Daar zijn ze tenslotte voor en ze zullen je geruststellen:) Niet denken dat je ze daar mee lastig valt, want je kunt geen domme vragen stellen;) Iedere vrouw die zwanger is zal veel vragen hebben en af en toe afvragen of alles wel goed gaat:) Gewoon even bellen dan kan ze je even geruststellen:)

Verder zou ik me ook niet te druk maken als je de kleine even niet voelt want hij heeft nog genoeg plek in je buik en zal soms anders gaan liggen waardoor jij de bewegingen minder of zelf niet voelt:)

Geniet ma lekker van je zwangerschap;):)
    Liefss Adorable

4. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    dank jullie wel voor de reactie's!

ik weet het ik maak me eigen denk ik ook veelste druk!
    het is ook allemaal zo nieuw en tot nu toe helemaal geen klachten gehad en toen dit zo begon schrok ik wel!
    had gedacht dat de klachten mij wel bespaard zouden blijven denk ik :D
    nu lijkt het gelukkig weer wat minder te worden maar toch erg ongemakkelijk!..
    en ik weet ook wel dat de baby nog lkkr alle ruimte heeft en ik het daarom minder vaak voel maar denk dat dit allemaal onzekerheden zijn waar allle nieuwe mama's to be last van hebben denk ik!
    maar lief dat jullie me zo geruststellen!!

5. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    meiske, niet te druk maken idd doet even zeer. en is idd een rotgevoel. je kunt beter stilliggen en lekker eens een nachtje slapen. hopelijk word het morgen minder.

zoals mijn voorgaanders zeiden, je kindje voel je nog niet elke dag, ze kunnen ook nog lekker slapen. het is nieuw, en doet zeer ik weet het. maar het is niks ernstigs. je krijgt dalijk een buik die ineens groter word haha. liefsxx

Deel Deze Pagina