Hallo dames, Mijn man en ik hebben 2 weken terug besloten om te proberen voor een kindje! Super blij en heel spannend natuurlijk. Aangezien het te laat was voor 'die ronde' moeten we nu wachten tot ik ongesteld wordt....en zal je net zien...ik wordt niet ongesteld!! Het is lastig omdat ik niet een heel regelmatige cyclus heb, maar eigenlijk altijd wel rond de 4 of 4,5 weken. Inmiddels zit ik nu al op 5,5 week sinds mijn laatste menstruatie, echt om gek van te worden! Ik heb heel weinig geduld en dit maakt het niet makkelijker hihi Ik heb alle 'normale' symptomen die ik krijg als ik ongesteld moet worden, maar veel verspreider over al anderhalve week. Daarmee bedoel ik dagje sjaggi, dan weer niet, dan weer wel etc. Hetzelfde geldt voor mijn zin in chocola, seks, buikpijn, etc.. Dus elke keer denk ik ja! en dan is t toch weer loos alarm.. Mijn man vind het nog een beetje vroeg voor een test, maar ga er morgen een halen met mijn beste vriendin. Al is het maar om mezelf wat rust te gunnen. Tot die tijd hoopte ik dat jullie ervaringen wouden delen met mij Heeft er iemand hetzelfde mee gemaakt? Alvast bedankt!
Wat spannend zeg, wij stoppen over 3 weken met de pil, en dan gaan we ervoor! Volgens mij ben je er nu al te veel mee bezig en wordt je daarom niet ongesteld, maar goed dat is sowieso lastig om er niet teveel aan te denken Succes, ik hoop dat je snel ongesteld wordt!
haha ja hoor ben zojuist ongesteld geworden Zal inderdaad de spanning wel geweest zijn, maar het is knap lastig om dat uit te zetten Leuk dat jullie nu ook gaan proberen! Onze situaties lijken best op elkaar; mijn man en ik zijn 19 augustus 2013 getrouwd hihi
Hihi mooizo! Als je menstruatie voorbij is kunnen jullie officieel gaan beginnen. Spannend allemaal he? Haha jaa precies lijkt op elkaar Vind het stiekem ontzettend spannend maar heb er ook zin in. Jij nam geen anticonceptie als ik het goed begrijp?
Nee ben sinds begin dit jaar gestopt met de pil vanwege andere reden. Ik wou al een tijdje maar nu is man lief ook zo ver hihi En ja vind het zelf ook nog heel spannend! Kan het me nog moeilijk voor me zien dat we straks echt een kindje hebben, maar het zijn wel goeie zenuwen Wie weet zien we elkaar straks op de 'zwanger' sectie van dit forum!
hoi dames, Spannende tijden Ik heb waarschijnlijk afgelopen donderdag mn eisprong gehad. Maar nu heb ik eigenlijk al vanaf afgelopen woensdag ongi-achtige buikpijn. Houd de eisprong zolang aan? Of kan het wat anders zijn. groetjes!!