Ik voel mijn buikspieren niet meer..

Discussie in 'De lounge' gestart door Sparky, 4 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dat staan ze al lang niet meer. Binnen 6 weken na de bevalling waren ze weer terug op hun plek en na 9 weken buikspieren gaan trainen.

2. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ik had wel last van spieruitval in mijn onderste buikspieren, maar ik kon ook echt geen buikspieroefeningen doen. Ik begon voorzichtig met fitness, maar moest van zo'n fanatieke fitnessinstructice meedoen aan een buikspierklasje. Ik kwam bij simpele situps nauwelijks overeind.

Kortom, ik denk dat die van jou het nog prima doen :)

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Haha nou misschien zijn ze dan echt sterker dan ik denk

4. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ik denk ook dat ze prima werken maar je te snel wil. Ik merkte na heel lang pas eindelijk iets van effect.
    Hoe is t met jouw onderrugspieren? Mijn buikspieren konden niet veel doen omdat mijn onderrug écht van ver moest komen.

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Geen idee hoe het daar mee staat. Weet dat ik overal aan mijn spieren voel dat ik train tijdens de oefeningen, behalve aan mijn buik.

6. Babystew

Babystew Niet meer actief

Heb je een keizersnede gehad?

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nee geen keizersnede

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Net met de eigenaar van de sportschool het probleem gevonden.

Mijn buikspieren schakelen niet meer automatisch in bij buikspieroefeningen. Dus alle andere spieren er omheen nemen het dan over.

Nu een oefening gekregen om die spieren weer wakker te krijgen zodat ze automatisch inschakelen.

Nu moet ik eerst op de juiste manier de buikspieren aanspannen voordat ik oefeningen kan doen. Anders doen ze niet mee en zullen ze ook niet verzuren en voel ik ze dus niet.

Deel Deze Pagina