verhuizen

Discussion in 'Zwangerschap' started by setje, Jul 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    Wij zijn nu bezig met een huis kopen in hetzelfde dorp als waar mn ouders wonen. Aan het huis moet heel veel gebeuren, maar de oplevering van het huis kan heel snel aangezien de bewoonster overleden is (beetje lullig maar goed). De planning is om (ruim genomen) half november daar te wonen.

Wie is er ook in de zwangerschap verhuisd, en is dit te doen? Of was het achteraf toch heel erg zwaar? Ik voel me nu super goed, en heb het gevoel dat ik het allemaal wel aankan. Maarja... misschien denk ik daar over 2 maanden wel heel anders over!

liefs Setje

2. Niet meer actief

Hoi Setje, nog geen ervaring hier, maar wel een evrhuizing binnen nu en twee weken... sterkte zou'k zeggen ;)

3. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    hoi setje

k ben een maand geleden verhuisd en op de dag dat k de sleutel kreeg had k ook nog examen vlakbij utrecht terwijl k in hengelo woon en k voelde me ook heel goed in die tijd was alleen beetje moe maar het was te doen k hoop dat jij je ook goed blijft voelen en veel succes
    gr marline

4. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik ben 2 weken geleden verhuisd.
    Ik was wel moe maar het was goed te doen.

5. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    wij hebben nu ook een huisje en gaan ook verhuizen. :)

ik weet nog niet hoe ik me daar over ga voelen, maar ik denk stressen hoop ik niet natuurlijk.

Ik ben iemand die alles perfect moet hebben, maar dat moet ik gaan afleren i.v.m de kleine . :oops: ;)

maar nu hebben we al een beetje stres man mijn vriend wilt ook alles perfect hebben en dat botst nogal.

Dus ik weet nog niet hoe ik me verder zal voelen na of tijdens de verhuizing.

we zien wel, en jij /jullie horen het wel

gr loesmari

ik wens je verder een stressloze verhuizing.

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi meid,

Ik ben ook verhuisd tijdens de zwangerschap.
    Woon nu sinds half april in dit huis.
    Toen was ik dus 23 weken.
    Het is mij mee en tegen gevallen.
    Ik had het erger verwacht en op de momenten dat je druk bezig bent heb je het niet zo in de gaten, maar savonds was ik uitgeteld!!
    Denk goed aan jezelf tijdens de verhuizing, rust genoeg en eet gezond, schiet er toch wel vaker bij in als je het zo druk hebt!
    En probeer niet alles in 1 keer af te maken, mijn huis is pas sinds een paar weken 'af'... Je kan al blij zijn als je nieuwe huis woonbaar is, de afwerking komt wel!
    Neem je rust!
    Succes ermee!

Liefs

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Ik moet nog gaan verhuizen denk binnen 3 a 4 weken. En wij verhuizen ook nog eens 20 uur verder op. :)

Ik ben niet van plan om me veel bezig te houden met de verhuizing. me man huurt maar een schoonmaakster in..en de spulletjes zijn sowiezo al bijna allemaal ingepakt. Ik wil me alleen bezig houden met de indeling van het huis :) Maar het brengt wel stress natuurlijk.

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    sterkte allemaal meiden met jullie verhuizingen.

Share This Page