spoed vraagje pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Q1987, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Q1987

Q1987 Niet meer actief

ik heb 10000 EH dus twee spuiten die ik moet spuiten,
    spuiten jullie beide op twee plekken of alles op de plek waar de grootste follikel zit? (niet thv je eierstok maar in je buik links of rechts)

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    links of rechts maakt niet uit, gewoon onder de huid!(buikrol/vet als je die hebt;)) Twee links, twee rechts 1 links en 1 rechts, geeft niet! ikzelf vind het makkelijker om links te prikken, gewoon omdat ik dan wat handiger ben!

Succes!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    Idd, heeft niks te maken met de kant van de follikel!
    Je mag zelf kiezen;)

4. Q1987

Q1987 Niet meer actief

bedankt!

5. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Hoi Q1987,

ik spuit ook altijd 10.000, maar dat kan gewoon in 1 spuit hoor!
    Je mengt gewoon 1 ampul water met 2 ampullen poeder. Ik heb van het vu heel specifiek die instructiegekregen.
    Je mag ook 2 ampullen water gebruiken, maar dat is niet nodig en doet dan meer pijn (volgens hen).
    Echt zonde jezelf 2x te prikken.
    Plek waar je prikt maakt dus niet uit. Wel ff opletten dat je niet op een plek prikt waar je net geprikt hebt.

Succes ermee!

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het gaat erom dat de vloeistof in je buikvet komt, zodat het zich in je lichaam kan verspreiden. De kant waar je prikt heeft helemaal niks met je eierstokken te maken. Het is maar net wat het handigste is.

En inderdaad twee ampullen poeder met één ampul vloeistof mengen en één injectie zetten. Twee keer prikken is echt niet nodig! Er om denken dat je niet in een adertje prikt, want dan heb je een mega blauwe plek!

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat had ik destijds ook precies zo gedaan? Ook volgens de instructie van het ziekenhuis.

@ TS: heb je geen prikinstructie gekregen? Of moet je van je ziekenhuis 2x prikken?

8. Q1987

Q1987 Niet meer actief

hoi, ja had een instructie gehad, maar door de zenuwen overheen gelezen en toen zei me vriend geef eens hier :p en die las het inderdaad :$

Deel Deze Pagina