raak ik nooit eens uitgeslapen? tot nu toe nog maar twee symptomen, mijn borsten die echt heerlijk pijnlijk zijn en vermoeidheid. ik was echt een nachtbreker en nu zelfs een dag slaper! wie heeft dit ook?
Hoi Miek Hier hetzelfde, moe, moe en nog eens moe. Ik kan volgens mij de hele dag slapen als het mogelijk zou zijn. Buiten pijnlijke borsten en die vermoeidheid heb ik eigenlijk geen kwaaltjes, gisterenavond even heel misselijk geweest maar dat is nu weer over. Ik ga 's avonds veel vroeger slapen, voor ik zwanger werd kon ik soms wakker blijven tot 2u 's nachts en 's morgens weer vrolijk op maar dat is verleden tijd. Ik probeer 's nachts 10uren te slapen en dan slaap ik ergens overdag nog een uurtje of 2 - 3. Mijn lichaam heeft het blijkbaar nodig dus ik geef eraan toe. Liefs, Goldyke.
Hier heeft het tot een week of 13 geduurd, ik kon echt wel permanent slapen geloof ik! Nu slaap ik ook nog meer dan voor de zwangerschap, maar heb ik iig ook weer periodes gedurende de dag waarin ik gewoon wél energie heb!
Ik ben ook zoooo moe, de werkdagen lijken wel langer te duren dan normaal en pijn in de borsten, niet normaal ik met een B lijk wel dubbelD te hebben (niet dat ze zo gegroeid zijn hoor haha). 's Ochtends eet ik een rijstewafel in bed en kom ik de dag qua misselijkheid goed door pfiew!! @Miek83: is dit ook jouw eerste keer zwanger??
Ohh zo herkenbaar, ik ben sinds ik t weet niet erg actief meer, vandaag voor t eerst een dagje uit gegaan met manlief, maar naar 2uurtjes dolfinarium kon ik niet meer, en de show moest nig beginnen, ik was er nog nooit geweest, nu heb ik nòg geen dolfijn gezien.....kon wel janken...
Heb er gelukkig in het begin geen last van gehad maar vanaf 15 weken ofzo ongeveer.... Echt letterlijk ALTIJD moe! (wil je niet ontmoedigen hoor haha) Maar pff kwam gister om 10 uur mn bes uit en om 2 uur was ik alweer moe
Ja, ik denk iedere keer, niet zeuren. T ergste komt nog.....heb tot nu toe niet over hoeven geven, maar goed t frummeltje is zooo klein dat zit mijn maag (nog) niet in de weg......hopelijk blijft t zo.
het is mijn tweede zwangerschap... ik heb adhd en ben normaal gesproken echt iemand die moeilijk in slaap komt hahah, en nu??? nu ben ik weg voordat ik het woord slaap al kan zeggen haha ik voel mij echt een suffe oude doos joh, dat past helemaal niet bij mij
Ik ben ook ongelofelijk moe. Mijn borsten zijn nu wat minder pijnlijk, maar wel gevoelig als je er echt aan zit zeg maar. Wel ben ik ook sinds maandag elke ochtend de wc aan het knuffelen, tenzij ik kan uitslapen tot minstens 10 uur haha.
Wat 'fijn' om dit te lezen... Ik dacht dat ik gewoon een enorme luilak ben!! Word 's morgens moe wakker en tegen een uur of twaalf ('s middags) ben ik al helemaal kapot. Als ik een drukke dag heb plan ik een uurtje (het liefst twee) slapen tussendoor, daarna lukt het wel weer. Nou ja, als dit het ergste is...
Oh dat had ik vandaag. Laat mijn bed uit en in de middag was ik alweer moe. Was op bed gaan liggen en viel gelijk in slaap. En zonet om 21 uur was ik alweer te moe om iets te doen. Dus weer in mijn bed gaan liggen. Ik weet niet eens of ik zwanger ben, moet nog testen. :/
Ik heb me zelfs ziekgemeld vanwege de vermoeidheid. Kan alleen maar janken, krijg niks geregeld. Het enige wat ik nu op een dag doe is de hond uitlaten en op de bank/in bed liggen. En als mijn man geluk heeft staat er 's avonds warm eten op tafel... Dat is niet elke dag gelukt moet ik eerlijk bekennen. Ik kan niks anders meer. Krijg niks in huis gedaan... afschuwelijk. Maar bedenk je! Het is voor iets moois
dacht dat ht aan mij lag! kan pas maandag testen maar afgelopen week heb ik al 3 keer geslapen op de bank voor de tv. ergens rond half 8 al! en dan maakt mn vriend me wakker om 10 uur en gingen we naar bed en sliep ik gewoon verder!
Zo herkenbaar ik ben ook MOE ! Woensdagavond(wist ik nog niet dat ik zwanger was. Was ik dus inslaap gevallen toen ik de kids aan het voorlezen was(kids sliepen ook al)Ineens stond manlief in de deuropening hij vond het wel erg lang duren haha! En gistermiddag voel ik op de bank in slaap . Rond 14:00 . En kan niet uitgeslapen raken!
Zoooooooo herkenbaar had ik geschreven kunnen hebben! Had me gister ook ziek gemeld . Was TE moe om weg te gaan!
Ik heb vandaag uitgeslapen tot half 12 ongeveer. Net even een beetje huishouden gedaan. En raad eens waar ik beland ben: In bed! Simpelste dingen zijn nu zo vermoeiend voor mij. Ik snap er niks van. Moet zelfs nog een test doen. Te LUI om te gaan halen.